recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med yousee boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med yousee boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med yousee boks
    Sendt: 01-Maj-2017 kl. 12:15
Jeg har modtaget "den nye" yousee boks, men har problemer med at få den igang.
Jeg har valgt trådløst net og den finder det fint og giver en meddeles om at der måske er brug for en software opdatering.
Det går den så igang med og så sker der intet mere derfra. Den kører den der loade ring og står stille her.

Nogen der har et råd? Har kontaktet kundeservice og de kontakter mig imorgen, men det ville være rart det virkede inden
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 12:50
Min Oppo opdaterer kun via netkabel. Måske det samme her?
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 13:13
Er din router den nye med 5 ghz netværk?
Det skal være den med 5 ghz for at den kan køre trådløst!
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 13:16
Ja det er via 5ghz.
Jeg kan ikke komme til at vælge kablet eller trådløst efter jeg tog valget om trådløst?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Min Oppo opdaterer kun via netkabel. Måske det samme her?


Jeg startede med at prøve kablet, men det var det samme. Den bare stod og stod
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 15:17
Er den aktiveret fra Yousee endnu. Min virkede heller ikke lige da jeg satte den til, det var fordi den først blev aktiveret næste dag.
Selvfølgelig, det skulle kundeservice have fortalt dig med det samme, hvis det er tilfældet. Jeg fik det at vide med det samme.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 15:18
Jeg kan ikke huske om min ville opdatere, eller om den bare ikke virkede, før den blev aktiveret.

Prøv at kig i din ordre bekræftelse, der står en dato, hvornår din ordre bliver udført.


Redigeret af Ham_Der - 01-Maj-2017 kl. 15:26
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 15:37

Der kan ikke gøres noget med den før den er aktiveret. Der komme en meddelse "Serialnumber not found" hvis den ikke er aktiveret.
Det er en god ide at sætte den op med en kablet forbindelse, når så den er opsat, så skift til Wi-Fi.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
satbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér satbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 22:07
sæt lan kabel i så vælger den selv lan internet.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2017 kl. 21:06
Ville lige opdatere - jeg fik tilsendt en ny boks og den virker upåklageligt.
Jeg synes at have læst at bla HBO skulle være tilgængelig, hvordan gøres det?

Ah kan forstå det skal købes igennem yousee - naturligvis

Redigeret af Bromberg5 - 21-Maj-2017 kl. 21:09
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2017 kl. 22:40
Tror kun det er Netflix der er tilgængelig....via MENU>APPS
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu