recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multirum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multirum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Multirum
    Sendt: 01-Maj-2017 kl. 13:09
Lokal Yousee mand fortæller der snart (midt maj) forventes en multirum support.
Altså mulighed for flere Humax bokse på samme matrikel - men vist ikke noget med at optagelser på den ene kan ses på den anden. Er der nogen der har info om dette rygte ?
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 14:40
Nogen har snakket om, at de ville komme med en uhd-boks omkring sommer...
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 14:29
UHD - Er det noget med højere opløsning ?

Jeg forstår ikke helt hvorfor det er svært at supporte flere Humax bokse på samme adresse - men der er jo nok en grund til det.

Kunne jeg bare splitte HDMI-out signalet i 2 - een for high-res output til stuetv og en anden for scart output til min modulator der så sender signalet videre til øvrige TV i huset - så vil jeg være glad :)

Den gamle boks sendte signal ud samtidig på HDMI og SCART udgange - det gør den nye ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu