recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED55B6V - køb eller vent
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED55B6V - køb eller vent

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Naever Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Juni-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG OLED55B6V - køb eller vent
    Sendt: 01-Maj-2017 kl. 22:49
Hej

Jeg er lun på LG's OLED55B6V. Ved gennemkig af diverse fora og ved selvsyn, er der vist ingen tvivl om at det leverer et flot billede. Jeg har i længere tid fulgt med i prisen og håbet på at det kom tæt på "den magiske" grænse omkring 10.000, som umiddelbart er det som jeg klar til at betale. 
I længere tid har el-giganten haft det til 12.999 hvilket har været den bedste pris. Imidlertidig kører power i disse dage en kampagne (-22%) som ville bringe prisen ned på omkring 10.400 - hvis det ikke lige var fordi at de ikke har det på lager og ikke får det Thumbs Down (Så er det jo let nok at lave en kampagne)
Efter en snak med en utroligt flink medarbejder hos el-giganten kan jeg konstatere at jeg ikke kan få dem trukket i retning af den pris som power stillede i udsigt. Ydermere virker det også som om at deres beholdning er hastigt faldende.

Så hvad siger i; skal jeg bide i det sure æble og købe til 12.999 inden det er for sent eller skal jeg vente til de nye modeller kommer overtager pladsen og forhåbentligt prisen?

MVH Jesper



Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 06:14
55" B6 har været lige under 10.000 kroner en enkelt eller to gange, så vidt jeg husker. I hvert fald en af gangene involverede det, at man skulle ud og stå i kø ved en butiksåbning.

Jeg tvivler på, at det kommer helt derned igen, for B6 er ved at blive udfaset til fordel for B7. Selv til 12.999 er det et fantastisk køb. Hvis du vil have større så går rygtet, at der kommer tilbud på 65" B6 OLED senere på ugen.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 10:16
Jeg ville købe TV'et og glæde mig over det flotte billede. Eller lige se hvad 65"'eren eventuelt skulle stå til som Rasmus skriver. Det har været nede i 18.888 kr som det laveste jeg har set (der slog jeg til).

Jeg tror markedet er netop der, hvor der kommer nye modeller og lagrene på de gamle er ved at være tomme så der er ingen grund til at sænke prisen yderligere. Det ville jo også give for stor forskel til introduktions prisen på de nye modeller og hæmme deres salg.


Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

55" B6 har været lige under 10.000 kroner en enkelt eller to gange, så vidt jeg husker. I hvert fald en af gangene involverede det, at man skulle ud og stå i kø ved en butiksåbning.

Jeg tvivler på, at det kommer helt derned igen, for B6 er ved at blive udfaset til fordel for B7. Selv til 12.999 er det et fantastisk køb. Hvis du vil have større så går rygtet, at der kommer tilbud på 65" B6 OLED senere på ugen.
Det tilbud der er rygter om, er det den nye Power eller er det også i en af de almindelige Power/Elgiganten butikker?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 11:54
Jeg gætter på at det er Power i Holstebro. Tilbuddene kan ses senere i dag.

Venlig hilsen
KB
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 14:35
De er online nu.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
MJ_Support Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ_Support Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 15:07
Jeg sprang selv lige på tilbudet.
og købte skærmen til 12999.

Snakkede med en del folk hos Hifiklubben bla, som fortalte meget ærligt at 55" skærmen kun var på de restlager som elgiganten osv havde og at man langsomt gik over til 7 serien.
Denne står dog i mere end dobbeltop, så derfor sprang jeg på.

OG HOLD DA HELT OP ET BILLED :) har ikke fortrudt.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 15:23
65" Kan nu fås til 15.555
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 15:36
Ja men andre steder end Holstebro power?
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Ja men andre steder end Holstebro power?
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide.


Redigeret af hifreak - 02-Maj-2017 kl. 18:06
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 05:17
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Ja men andre steder end Holstebro power?


Det kan du jo nemt finde frem til ved at søge på Pricerunner. Det tager lige under 20 sekunder.
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 06:37
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Ja men andre steder end Holstebro power?


Det kan du jo nemt finde frem til ved at søge på Pricerunner. Det tager lige under 20 sekunder.


Det kan man jo altid.  Tror nu  mere Bjur mente om der var var baggrundsviden om tilbud andre steder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu