recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cover+Tastetur til Ipad2017 hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cover+Tastetur til Ipad2017 hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cover+Tastetur til Ipad2017 hjælp
    Sendt: 03-Maj-2017 kl. 15:12
Så har jeg netop købt en Ipad2017 med 4G til mine forældre Smile

De vil gerne have et cover og et tastetur til dyret også...

Krav;
Det skal være noget der virker - magter ikke at give 4200kr for Ipad og spare spare 50kr på et cover der knækker om en uge...

Mulighed for at stille Ipad på "skrå" 

Gerne med integreret tastetur - min far er lidt svagtseende, så evt et større tastetur, kan man det??
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 17:12
både ja og nej. Som det er i øjeblikket så kan der forudbestilles et "universal tastatur" fra Logitech der hedder universal folio http://www.logitech.com/da-dk/product/universal-folio-tablet-keyboard-case?wt.ac=HPB1-CTA1-universalfolio
Dette er dog ikke på lager og kommer nok først slut maj måned. Logitech har også et mere specifikt et men dette kommer først juni/juli måned. Zagg skulle komme med deres modeller omkring slut maj måned. - så indtil videre er der intet som helst i handelen endnu. af en eller anden årsag har man hos tilbehørsproducenterne været umådeligt langsomme til at komme i gang. Det KAN måske have noget at gøre med at der er kommet for mange lækager af nye produkter netop fra Apple's partnere så de holder det noget tættere til kroppen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu