recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung Ks7005 skifter tilbage til HDMI 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung Ks7005 skifter tilbage til HDMI 1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung Ks7005 skifter tilbage til HDMI 1
    Sendt: 03-Maj-2017 kl. 21:31
jeg har et problem med at hvis jeg ser noget på hdmi 2 eller en anden hdmi indgang end 1, så efter et stykke tid hopper tvët over på hdmi 1 igen. Det jeg ser kører så videre og jeg kan skifte tilbage til den hdmi jeg ser fra.
syntes ikke jeg kan se noget i menu under tv der kan hjælpe, men måske nogen ved hvad det er?
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 21:53
Kan det være batterierne i fjernbetjeningen, der trænger til at blive skiftet?
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 13:24
ikke umiddelbart. bruger en Logitech Harmony remote.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu