recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brug af 2 controllere på PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brug af 2 controllere på PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steenbit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-April-2015
Sted: Aars
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steenbit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brug af 2 controllere på PS4
    Sendt: 03-Maj-2017 kl. 22:55
HEJ
Vi har købt en ekstra controller. Vi kan ikke få begge til at være med i multiplayer spil. Vi kan kun få en af dem med ved at trykke på PS knappen og så trykke på profilen. Vi er helt nye PS4 brugere. På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Christina og Niels
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 08:12
I skal jo mindst have oprettet 2 profiler for at få det til at virke, som jeg læser det, har I kun 1.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 08:13
Når i trykker på PS-knappen på controller 2, så skal i trykke på en anden profil som bruger, til den controller, ellers registrerer den bare at bruger 1, pludselig har skiftet til controller 2.... giver det mening sådan som jeg forklarer det?
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 10:08
den her må jeg også lige følge med i, da jeg har købt en PS4 Pro, har dog ikke få et taget den i brug endnu.

vil det sige at man skal oprette en bruger for hver controller man vil tilslutte PS4'eren?
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 11:10
Man kan også bare logge på som gæst med controller 2, det virker fint.
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:


vil det sige at man skal oprette en bruger for hver controller man vil tilslutte PS4'eren?
Du bør egentlig oprette en profil for hver bruger. Man kan godt have flere profiler (Mor, Far, Søn , Datter, osv...) og 2 fysiske controllere
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 15:15
okay, så er det jeg gør, men man kan så godt tilslutte controller 2 som gæst hvis kammerater kommer forbi eller lign.




Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

okay, så er det jeg gør, men man kan så godt tilslutte controller 2 som gæst hvis kammerater kommer forbi eller lign.

Nemlig!
Til top
Steenbit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-April-2015
Sted: Aars
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steenbit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 15:56
Hej

Tusind tak, ja det giver meget mening. Det vil vi prøve. Tak for svaret.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu