recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Power åbning i Holstebro - hvem vil købe et tv til
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Power åbning i Holstebro - hvem vil købe et tv til

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Power åbning i Holstebro - hvem vil købe et tv til
    Sendt: 04-Maj-2017 kl. 10:57
Bump....i håbet om en venlig sjæl ser det :-)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 07:47
Jeg har desværre ikke mulighed for at komme til Holstebro i dag, men ville gerne have haft et:
LG 55UH850VAEN tv til kr. 4.888
(der er 100 stk af dem ifølge tilbudsavisen)

Har du mulighed for at købe det til mig, så jeg kan hente det hos dig senere så giv lyd!
Du kan naturligvis tjene en lille skilling på at slæbe det rundt...det aftaler vi nærmere telefonisk.

Send mig en PB og så ringer vi lige sammen!
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu