recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tlf spam!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tlf spam!

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tlf spam!
    Sendt: 07-Maj-2017 kl. 10:08
Blev ringet op af +881 82151124 til morgen mens jeg sov.

Har googlet nummeret, og det koster 60kr/30sek at ringe tilbage
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2017 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Blev ringet op af +881 82151124 til morgen mens jeg sov.

Har googlet nummeret, og det koster 60kr/30sek at ringe tilbage

Her modtager vi også en del tilsvarende opringninger. Vi ser på nummeret, og kender vi det ikke - eller på anden måde er sandsynliggjort som relevant, så tager vi ikke telefonen, og bestemt ikke tilbage. 

Omkring skjulte telefonnumre - her tager vi ikke telefonen.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 06:35
Du kan anmelde fupopkald her.

http://tdc.dk/stopsvindel/anmeld.php
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Du kan anmelde fupopkald her.

http://tdc.dk/stopsvindel/anmeld.php

Jeg har Oister, så eh..
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 23:03
Det ændrer jo ikke ved, at du så spærre for alle opkald til tdcs kunder fra det nummer.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Omkring skjulte telefonnumre - her tager vi ikke telefonen.Smile


Hvorfor ikke?
En del offentlige virksomheder ringer med skjulte numre, blandt andet fra afdelinger på sygehuse.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Omkring skjulte telefonnumre - her tager vi ikke telefonen.Smile


Hvorfor ikke?
En del offentlige virksomheder ringer med skjulte numre, blandt andet fra afdelinger på sygehuse.

Klaus
Uha ja det ved jeg, men det bliver oplyst til hospitalet, så jeg beder dem ringe med en telefon som viser nummer. Skjulte numre er i min verden fis i en hornlygte - man vil ikke bekende kulørSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2017 kl. 01:34
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Omkring skjulte telefonnumre - her tager vi ikke telefonen.Smile


Hvorfor ikke?
En del offentlige virksomheder ringer med skjulte numre, blandt andet fra afdelinger på sygehuse.

Klaus

Og politiet LOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2017 kl. 01:42
Oprindeligt skrevet af Musictome Musictome skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Omkring skjulte telefonnumre - her tager vi ikke telefonen.Smile


Hvorfor ikke?
En del offentlige virksomheder ringer med skjulte numre, blandt andet fra afdelinger på sygehuse.

Klaus

Og politiet LOL
Så må de komme og hente mig. Skrevet at en, som har været godkendt af PET i årtierWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2017 kl. 09:48
Når der ringes fra Sygehuse, er det gennem omstillings anlæg, så derfor vises ikke nummer.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2017 kl. 09:57
igen fejlinformation.

selvfølgelig kan der vises nummer når der ringes igennem omstillingsanlæg, man kan endda bestemme hvilket nummer der skal vises.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2017 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

igen fejlinformation.

selvfølgelig kan der vises nummer når der ringes igennem omstillingsanlæg, man kan endda bestemme hvilket nummer der skal vises.

Ja, men det er typisk når der ringes fra omstillings anlæg, at der IKKE vises nummer. Og derfor svarer jeg på dem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu