recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WI-FI i Hytte
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WI-FI i Hytte

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesbos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Marts-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesbos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WI-FI i Hytte
    Sendt: 08-Maj-2017 kl. 08:12
Hej jeg har en Hytte langt nede i Haven hvor jeg har Lagt et Kabel ned til og kablet løber fra min tdc router.hvis nu jeg vil have WI-FI i hytten Hvad skal jeg Så køber.jeg mener næmlig ikke Det bare er en Router mere Har jeg ret håber på hjælpe 
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 08:44
Du skal have fat i et access point
Til top
jesbos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Marts-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesbos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 08:45
det mente jeg også rigtig pænt tak 
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 11:23
En router kan også gøre det.

Hvis du ikke har behov for at se noget på nettet i dit hus nede fra hytten, kan den bare sættes til i router mode. Har du behov for at se noget på evt en NAS oppe i huset skal routeren sættes op i access-point-mode.

Men ellers som Jakob skriver, et access point kan gøre det for dig.
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 18:12
Købet et accesspoint. Kig evt. på unifi AC -> https://www.ubnt.com/unifi/unifi-ac/

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu