recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg skifte til 65B6V fra Plasma?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg skifte til 65B6V fra Plasma?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2017 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af buller1 buller1 skrev:

Ja, man må jo konstatere, at der stadigvæk er hardcore "jubelidioter", som "ikke kan få armene ned", på trods af at teknikken har åbenlyse problemer. 
Arabisk
Walisisk
Dansk
Tysk
Engelsk (australsk)
Engelsk (britisk)
Engelsk (amerikansk)
Engelsk (walisisk)
Spansk
Spansk (amerikansk)
Fransk
Fransk (canadisk)
Islandsk
Italiensk
Hollandsk
Polsk
Rumænsk
Svensk
Jeg har set sport hos en bekendt på et LG B6 OLED tv- og der var altså bevægelsesproblemer. Billederne var "flotte", ja, men skuffende med udfordringerne med bevægelserne på en teknik, som nærmest er sat op på en piedestal (hvor det endnu ikke hører hjemme IMO)


Du har ret i,at ingen teknologi er perfekt - heller ikke OLED . Men det er overall bedre end selv de dyreste LCD alternativer ,-  og plasma er jo ikke eksisterende .Motion problemet er temmeligt signal relateret, og er man mest til live streaming sport kan det være et issue. Det fodbold jeg nåede at se ( ca 5 min kvindefodbold!) var ingenlude synligt dårligere end det jeg husker på kammeratens Samsung 64" plasma. .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2017 kl. 22:32
Hvorfor skille sig af med sit elskede
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu