recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SmartConnect app til Galaxy A3? og nyt fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SmartConnect app til Galaxy A3? og nyt fjernsyn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SmartConnect app til Galaxy A3? og nyt fjernsyn
    Sendt: 09-Maj-2017 kl. 20:49
Hej 

Børnene har fået nyt Samsung UE32K5505.

På min Galaxy S7 telefon kommer fjernsynene automatisk frem i notifikationsgardinet, og jeg kan derfra nemt fjernstyre TV'ene, sende indhold fra mobil op på fjernsyn, se fjernsyn på mobilerne, få lyd fra fjernsyn på mobil (smart så man nemt kan sidde med hovedtelefoner lidt væk fra fjernsynet).

Børnene har en Galaxy A3 2016 telefon. Og her kommer fjernsynene ikke frem i notifikationspanelet. 

Jeg kan se at det der sørger for fjernsynene vises på S7'eren kaldes "Samsung Connect". Jeg kan ikke umiddelbart finde "Samsung connect" i Play Store eller Galaxy App Store.

- Er der nogen der ved hvordan man får "Samsung Connect" ind på en Galaxy A3 2016 telefon.

 -Hvis ikke, hvilken app bruger I så til at fjernstyre fjernsyn, få lyd fra fjernsyn på mobil, osv..

Til info, så kører S7'eren Android 7. A3'ere kører Android 6.

Billedet viser notifikationsgardinet på S7'eren:



Redigeret af JENC - 09-Maj-2017 kl. 20:58
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu