recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Test Flatpanels: Panasonic EX700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Test Flatpanels: Panasonic EX700

 Besvar Besvar Side  <1 34567 9>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Vor herre til hest siger jeg bare

Lige over... det handler ikke om antallet af linjer, men om brugen af skærmarealet.

Jeg orker næsten ikke at diskutere kritik af Pana i det her forum. Det er lidt som at fremføre kritik af kongen i Thailand

Nå, men vi har vores eget forum, hvor spørgsmål til anmeldelsen kan rettes.


Foreløbigt 1000 tak til dig og Rasmus for endnu engang at bidrage med nogle meget brugbare kendsgerninger, i en tråd der ellers bærer mest præg af skyklapper . .


Hvordan kan det være skyklapper, at nogle foretrækker én ting frem for andet?

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Du mener simpelthen, at Panasonics EPG er mindre rodet end de to andre? Det må da være din spøg LOL



Nu ved jeg ikke, hvem de to andre ér, men den i midten er da fuldstændig "rodet", i min optik...

M.v.h.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Den eneste grund til, at der er mere "aktivitet" herinde kontra Flat Panels skyldes, at det er de samme 2-3 personer som hele tiden indrykker deres nonsense.

Hvis folk gerne vil blive klogere på fladskærme og guides igennem junglen, er Flat Panels stedet. Brugerne derinde er i det mindste mere saglige og neutrale.


Når nu du mener det er fantastisk "der ovre", hvorfor fiser du så ikke "derover"...?

M.v.h.


Du må føle dig ramt.

Det forstår jeg egentlig godt.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Vor herre til hest siger jeg bare

Lige over... det handler ikke om antallet af linjer, men om brugen af skærmarealet.

Jeg orker næsten ikke at diskutere kritik af Pana i det her forum. Det er lidt som at fremføre kritik af kongen i Thailand

Nå, men vi har vores eget forum, hvor spørgsmål til anmeldelsen kan rettes.


Foreløbigt 1000 tak til dig og Rasmus for endnu engang at bidrage med nogle meget brugbare kendsgerninger, i en tråd der ellers bærer mest præg af skyklapper . .


Hvordan kan det være skyklapper, at nogle foretrækker én ting frem for andet?

M.v.h.


Det kan det, hvis man udtaler sig insisterende uden at have et reelt sammenligningsgrundlag . . DERFOR vægter et testcrews udsagn i min verden altid væsenligt tungere end bruger udsagn . Og selvfølgeligt er der heldigvis forskel på smag og behov . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 00:12
Jeg har et B6V og jeg HADER ALT ved det der ikke har noget med billedkvalitet at gøre i hvert fald sammenlignet med mit "gamle" ST50 Plasma fra Panasonic der hænger i soveværelse. Den gamle EPG fra Panasonic ser måske lidt outdated ud, men den fungerer til UG og den er lynhurtig at navigere rundt i. LG ligner pis til sammenligning og er sløvt og langsomt. Samme med fjernbetjening. Panaens firkantede klodsede sag fungerer bare rigtig godt modsat LG.

Ville jeg bytte TV - aldrig i livet. OLED er helt klart kommet for at blive her i huset. Men jeg ville satme ønske der stod Panasonic på kassen :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 00:13
Har samme oplevelse med LG - de er "træge" i betjeningen, i sammenligning.

M.v.h.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 01:59
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Den eneste grund til, at der er mere "aktivitet" herinde kontra Flat Panels skyldes, at det er de samme 2-3 personer som hele tiden indrykker deres nonsense.

Hvis folk gerne vil blive klogere på fladskærme og guides igennem junglen, er Flat Panels stedet. Brugerne derinde er i det mindste mere saglige og neutrale.
Yderst interessant indlæg.

Altså du mener at der er 2-3 personer der holder "Liv" i siden her. de må må jo være guld værd. De giver altså anledning til udveksling af meninger  - ofte på godt og og mindre godt, men det vigtige, folk kommer frem med deres erfaringer, opfattelser og meninger.

Et eller andet sted føler jeg mig priviligeret, for jeg tror nok at du mener at jeg er blandt de "2-3". Som udgangspunkt har jeg aldrig været autoritets tro - det har kostet mange knubs. Men jeg tror ikke bare på at nogen siger at tingene er som de siger - uden at jeg ved at det er rigtigt. Og skal jeg vide noget er rigtigt, så skal jeg være i stand til at bedømme autoritets udtalelserne.

Hvis der er noget jeg altid har set pris på - på siden her, så er det netop, at hvis man har været uenige med autoriteterne her, så bliver man ikke søgt skamferet.Wink  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 07:35
Hvis man kaster op hver dag over EPG og fjernbetjening er der en løsning. Jeg kører med Kodi mediacenter hvor jeg har EPG og det fungerer perfekt. Derudover har jeg harmony smart remote. Du bruger kun en remote til alle enheder og det fungerer til ug.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis der er noget jeg altid har set pris på - på siden her, så er det netop, at hvis man har været uenige med autoriteterne her, så bliver man ikke søgt skamferet.Wink


Tsk. tsk. Altid til angreb for derefter at påtage sig offerrollen.

Der må være god plads mellem sidebenene.

Sørgeligt!

Redigeret af lunddal - 12-Maj-2017 kl. 09:10
Til top
MfedeN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2016
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MfedeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 09:30
Mit C7 er væsentligt hurtigere end B6, som jeg godt kan give jer ret i kan virke lidt sløvt. Men jeg er positivt overrasket over C7, som generelt er ret kvikt.
EPG'en er desuden meget pænere og mere overskuelig på mit C7 end den var på mit gamle Pana GT50.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis der er noget jeg altid har set pris på - på siden her, så er det netop, at hvis man har været uenige med autoriteterne her, så bliver man ikke søgt skamferet.Wink


Tsk. tsk. Altid til angreb for derefter at påtage sig offerrollen.

Der må være god plads mellem sidebenene.

Sørgeligt!
Har intet specifikt med mig at gøre - her er ingen offer roller,  man kan jon bare lade være med at være på sidenWink


Redigeret af Hother - 12-Maj-2017 kl. 09:58
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis der er noget jeg altid har set pris på - på siden her, så er det netop, at hvis man har været uenige med autoriteterne her, så bliver man ikke søgt skamferet.Wink


Tsk. tsk. Altid til angreb for derefter at påtage sig offerrollen.

Der må være god plads mellem sidebenene.

Sørgeligt!

Har intet specifikt med mig at gøre - her er ingen offer roller,  man kan jon bare lade være med at være på sidenWink



Hobby diskusionerne er herovre, mens den proffesionelle faktuelle viden er ovre på den anden . Og der er rigtigt,at autoriteterne derovre ikke ser gennem fingre med vildfarne opfattelser, som feks hvordan man optimerer/elliminerer manglende HDR performance på Pana900 . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu