recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer SC-LX83 slukker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer SC-LX83 slukker?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 9>
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 18:58
Henrik Skinbjerg er en rigtig dygtig fyr.

Henrik B ved du om John og Ian stadig er hos Pioneer?
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 19:03
Alternativt, tager du fat i Lars, fra Sound2Vision i Viborg.

Han er herreskrap!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Henrik Skinbjerg er en rigtig dygtig fyr.

Henrik B ved du om John og Ian stadig er hos Pioneer?


Nej, det ved jeg desværre ikke.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 19:36
Henrik Skinbjerg er kontaktet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Alternativt, tager du fat i Lars, fra Sound2Vision i Viborg.

Han er herreskrap!


Klaus

Ja han hjalp mig dengang Blu-ray afspilleren gik i udu
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeBlodia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 17:32
Min lavede nøjagtig det samme for et halvt års tid siden. Jeg fik det dækket af min elektronik forsikring som sendte den til rep og nu spiller den igen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af LeBlodia LeBlodia skrev:

Min lavede nøjagtig det samme for et halvt års tid siden. Jeg fik det dækket af min elektronik forsikring som sendte den til rep og nu spiller den igen.

Okay
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Kampus.

Kontakt Henrik Skinbjerg på Facebook. Han var i mange år ansat hos Pioneer og er rigtig dygtig. Han er altid meget hjælpsom i Facebook-grupperne: https://www.facebook.com/henrik.skinbjerg

M.v.h.

Jeg skrev en besked til Henrik Skinbjerg. Er der anden måde at komme i kontakt med ham, han har ikke responderet?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kender ikke værdien på de 14 kondensatorer. Og at skille hele recieveren ad, inden nye dele haves, vil jeg nødig, da jeg skal bruge bordet i det daglige. Så hvis nogen kender værdierne på de 14, vil det være en stor hjælp


Det står i tråden.
100nF og 270 nF

Klaus

Ok tak! Hvilken værdi skal der så stå på dem hvis de skal være mere varmebestandige. Går ud fra de står to forskellige sammen for hver af de 7 kanaler.

Når jeg scroller længere ned, er det dog andre typer der vises, ligner nærmest små hovedpuder. Kan der være andre steder i forstærkeren hvor kondensatorer er udtørret efter 5 års brug?

Er der en der vil hjælpe mig med at finde ud af hvor de har de rigtige Kondensatorer. Jeg har nu nærlæst tråden, som er på tysk, og er ikke blevet klogere på hvad jeg skal sende bud efter. Der er tilsyneladende flere slags i spil.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 11:42
Som jeg læser det så er det: 
7 stk. 0.27uF 450V 5% og 7 stk. 0,1uF 450V 5%
Eller i nano
7 stk. 270nF 450V 5% og 7 stk. 100nF 450V 5%
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 11:45
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Kampus.

Kontakt Henrik Skinbjerg på Facebook. Han var i mange år ansat hos Pioneer og er rigtig dygtig. Han er altid meget hjælpsom i Facebook-grupperne: https://www.facebook.com/henrik.skinbjerg

M.v.h.

Jeg skrev en besked til Henrik Skinbjerg. Er der anden måde at komme i kontakt med ham, han har ikke responderet?


Måske Hr. Skinbjerg holder Bededagsferie.

Det er sådan med Facebook, at hvis man ikke lige er INDE i Messengerdelen, så får man ikke besked om ventende beskeder, fra folk man ikke har skrevet til før. Jeg skal prøve at skrive til ham, at han har en besked.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu