recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV
    Sendt: 12-Maj-2017 kl. 14:39
Havde lige sat mig til rette for at se anden træningssession i Formel 1 da mit 10+ år gamle  Philips LED tv gik ud og nu er der intet liv i det Confused

Så nu skal jeg ud og investere i et nyt TV og har brug for lidt hjælp :-)

TV'et må max være 55" da jeg sidder forholdsvis tæt på det og mine øjne ikke arbejder sammen. Det skal helst kunne klare lyse forhold, men ellers har jeg ikke nogle særlige krav andet end god billedkvalitet. 

Budget ligger mellem 6.000-8.000 umiddelbart, og jeg er indstillet på at kvaliteten i det segment ikke er det ypperste. Men det var mit gamle TV heller ikke og jeg var fint tilfreds. Ser ikke så meget TV at jeg har behov for topmodellen :-). OLED kan ikke fås for omkring 10.000 vel?

Kom med nogle bud (undtagen Samsung, det skal jeg absolut ikke have) og så må jeg jo ud i en butik og se lidt ved selvsyn. 


 




Redigeret af wiggumdk - 12-Maj-2017 kl. 14:54
Apple & Sonos entusiast
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2017 kl. 18:13
Hej.

I din situation ville jeg kigge på:


Hvis det ikke skal være Samsung er der LG. Jeg kender det ikke, men hvad med at tage ud og kigge på:


Hilsen Carsten.

Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 11:15
Tak Carsten. Det LG ser umiddelbart fornuftigt ud så det tager vi ud og kigger på.
Apple & Sonos entusiast
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu