recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Måling af sub driller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Måling af sub driller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 10:30
Jeg har ikke turdet måle forbruget på noget af mit grej, men jeg tænker egentlig heller ikke over forbruget, det følger bare med når man har den "hobby" vi nu har:)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg har ikke turdet måle forbruget på noget af mit grej, men jeg tænker egentlig heller ikke over forbruget, det følger bare med når man har den "hobby" vi nu har:)
Helt enig, men jeg kunne virkelig se forskel forbruget hvis jeg slukket mine ML No33 så var det en besparelse på mere end 200watt pr. stk. og det var vel og mærke i stby.
Bestemt ikke noget man skal fortælle fruenEmbarrassed 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2017 kl. 00:56
Jeg slukker kun mit udstyr, hvis jeg er hjemmefra mere end et par dage. De fleste gode forstærkere, står med strøm over relæet. Jeg vil heller ikke mene, at udstyr har godt af, at blive slukket oftere, end højst nødvendigt. Jeg slukker ikke ved dagligdags brug, jeg sætter anlægget kun i stand-by.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu