recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fullrate med ekstra data-simkort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fullrate med ekstra data-simkort?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fullrate med ekstra data-simkort?
    Sendt: 13-Maj-2017 kl. 18:21
Hej,
Er der nogen af jer der ved om Fullrate kan udstede ekstra simkort til data på ipad'en via alm mobilab?
(Har rigelig med data i mobilabonnementet nemlig)

Tak.


Redigeret af Pade2204 - 13-Maj-2017 kl. 18:21
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 19:11
Brug din telefon som hub
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 20:44
Det tror jeg ikke de kan, men det kan de hos Telmore. Det koster normalt 29,- / mdr ekstra, men jeg har hørt at man kan få det gratis, hvis man spørger pænt og skifter over til dem. 


Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 20:47

Hej.

Jeg har kun prøvet ekstra data simkort hos to mobil udbydere.

Det var hos Telmore som bruger TDC's mobilnet og hos CallMe som bruger TT's mobilnet.
Begge steder var prisen 29 kr ekstra om måneden.

Men teleselskaberne er ikke gode til at skrive om eksta data simkort. Så jeg ville prøve at høre hos FullRate selv. 

Hilsen Carsten.

Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 21:25
OK tak for det.

Jeg hører dem på mandag.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Brug din telefon som hub

Ja, det er den oplagte måde. Det er sådan min mor får internet på sin laptop. Hun deler bare data fra sin (windows) mobil. Når hun kan finde ud af at slå det til så ... ;-)
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Jeg har kun prøvet ekstra data simkort hos to mobil udbydere.

Det var hos Telmore som bruger TDC's mobilnet og hos CallMe som bruger TT's mobilnet.
Begge steder var prisen 29 kr ekstra om måneden.

Men teleselskaberne er ikke gode til at skrive om eksta data simkort. Så jeg ville prøve at høre hos FullRate selv. 

Hilsen Carsten.

Jeg har Basis 10 abonnement hos Telenor med dobbelt-sim. Det skal lige med, at det er et abonnement jeg har haft i +5 år, så om det stadig tilbydes til 99,-kr./mdr. ved jeg ikke.
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 02:07
Det er fint I kommer med forslag til at lave en "hub"
Nu gik spørgsmålet bare ikke på hvad I synes er nemmere.

Jeg har en iPad Cell, som har et simkort fra et erhvervsab, som jeg skal flytte fra.

Alt andet lige er det da nemmere at have et ekstra sim-kort, istedet for at skulle lave internetdeling hver gang. Hvis det er gratis som i erhverv - fedt. Koster det lidt med ekstra simkort ved privat, ja så kan man overveje det vs internetdeling.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 08:30
Jeg mener ikke at du kan få det ved fullrate.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

Jeg har Basis 10 abonnement hos Telenor med dobbelt-sim. Det skal lige med, at det er et abonnement jeg har haft i +5 år, så om det stadig tilbydes til 99,-kr./mdr. ved jeg ikke.

Er du ikke blevet flyttet over på telenor 15 mener jeg det hedder her i forbindelse med eu dataroaming. Det har jeg set andre der er blevet. Altså uden deres pris er røget op. 
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

Jeg har Basis 10 abonnement hos Telenor med dobbelt-sim. Det skal lige med, at det er et abonnement jeg har haft i +5 år, så om det stadig tilbydes til 99,-kr./mdr. ved jeg ikke.

Er du ikke blevet flyttet over på telenor 15 mener jeg det hedder her i forbindelse med eu dataroaming. Det har jeg set andre der er blevet. Altså uden deres pris er røget op. 
Det er ikke sket, måske sker det senere...

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2017 kl. 15:43
Spændende om det blir omkostningsfrit for forbrugerne. Kan se at Oister har en Udlandspakke der kan tilmeldes. Og udenlandsk data der kan tilmeldes. Ved ikke lige hvad det betyder?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu