recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED vs. LED - Åben diskussion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED vs. LED - Åben diskussion

 Besvar Besvar Side  <1 414243
Forfatter
Besked
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 22:49
Jeg sprang straks på POWER og El-Gigantens slagtilbud på en 55" B7 OLED. Modtager den i næste uge.

Lader til at jeg endelig har fundet den fladskærm som kan afløse min G20 plasma. Jeg har ikke været i stand til at finde en LED/LCD som kunne tilfredsstille mit behov.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 03:52
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hother må skifte så tit han vil, men denne tråd blev oprettet netop fordi Hother oprettede flere tråde, hvori han vakler mellem det ene og så det andet.

Det er jo Hother selv, der hvert år poster sin vaklen og derfor inviterer til debat om nye modeller, han alligevel ender med at købe.

Ingen ville brokke sig over, at han skiftede hvert år, men vi skal hvert år gennem flere tråde om argumenter for og imod.
skulle man så ikke rette tråd emne tilbage til hothers vaklende tråd, så behøver han aldrig mere at oprette en ny tråd om det emne
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 03:54
Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Jeg sprang straks på POWER og El-Gigantens slagtilbud på en 55" B7 OLED. Modtager den i næste uge.

Lader til at jeg endelig har fundet den fladskærm som kan afløse min G20 plasma. Jeg har ikke været i stand til at finde en LED/LCD som kunne tilfredsstille mit behov.

Var det Elgiganten eller powers tilbud du sprang på ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 07:19
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hother må skifte så tit han vil, men denne tråd blev oprettet netop fordi Hother oprettede flere tråde, hvori han vakler mellem det ene og så det andet.

Det er jo Hother selv, der hvert år poster sin vaklen og derfor inviterer til debat om nye modeller, han alligevel ender med at købe.

Ingen ville brokke sig over, at han skiftede hvert år, men vi skal hvert år gennem flere tråde om argumenter for og imod.
skulle man så ikke rette tråd emne tilbage til hothers vaklende tråd, så behøver han aldrig mere at oprette en ny tråd om det emne

Selvfølgelig skal man ikke slette en tråd som denne. Synes netop at disse tråde, hvor tingene bliver sat på spidsen er gode. Alle kan skrive for og imod LCD/OLED. Ligesom i gamle dage hvor det var Plasma/LCD , her gik bølgerne også højt. Og med det antal indlæg og visninger , ja det er jo altså et debat forum dette her!
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hother må skifte så tit han vil, men denne tråd blev oprettet netop fordi Hother oprettede flere tråde, hvori han vakler mellem det ene og så det andet.

Det er jo Hother selv, der hvert år poster sin vaklen og derfor inviterer til debat om nye modeller, han alligevel ender med at købe.

Ingen ville brokke sig over, at han skiftede hvert år, men vi skal hvert år gennem flere tråde om argumenter for og imod.
skulle man så ikke rette tråd emne tilbage til hothers vaklende tråd, så behøver han aldrig mere at oprette en ny tråd om det emne


Selvfølgelig skal man ikke slette en tråd som denne. Synes netop at disse tråde, hvor tingene bliver sat på spidsen er gode. Alle kan skrive for og imod LCD/OLED. Ligesom i gamle dage hvor det var Plasma/LCD , her gik bølgerne også højt. Og med det antal indlæg og visninger , ja det er jo altså et debat forum dette her!
MVH


Hvem snakker om at slette ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 08:13
Ja jeg er enig i en sådan debat har sin berettigelse, tonen skal da holdes. Men ellers er der meget at lære syntes jeg:)..

Redigeret af Bromberg5 - 01-Juni-2017 kl. 08:14
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 414243
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu