recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED vs. LED - Åben diskussion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED vs. LED - Åben diskussion

 Besvar Besvar Side  <1 3536373839 43>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Må vi være fri! Det her er ikke Nordkorea, så tanker og meninger er fri, og skal ikke censureres. Jeg er sikker på selv du kan lære noget af tråden og være bedre rustet til dit næste TV køb.



Sådan BURDE det være, men det er jo netop det man IKKE gør, altså bliver bedre rustet, netop fordi der er disse faktaresistente tåber, der ikke bidrager konstruktivt, men netop forplumrer hele lortet, fordi at DE kun kan se deres eget tv som værende det 7 vidunder.... på trods af at alle fagfolk, alle tests, alle målinger... ALT peger på at der er kommet en ny teknologi der i det samlede hele, gør at vi har bedre tv på markedet i dag.

Så har du ikke lært noget. Der er INGEN skærm teknologi der er perfekt til alt. Tråden viser netop at man ikke skal stole blindt på tests.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Så har du ikke lært noget. Der er INGEN skærm teknologi der er perfekt til alt. Tråden viser netop at man ikke skal stole blindt på tests.


Og du har SLET ikke lært noget Kære Kampus. Hvor læser du at jeg skriver det? Jeg skriver i det SAMLEDE hele, er OLED en bedre teknologi... jeg er netop meget oppmærksom på, ikke at skrive at OLED er bedst på ALLE punkter... men som en samlet pakke, får du et bedre billede.

Det er præcis derfor vi får en forplumret debat, det er fordi der er nogen der i blindt raseri, er så forhippede på at forsvare deres eget, at de ikke engang er i stand til at læse hvad folk skriver!

....Så bliver det sgu lidt tungt, ikke?

Redigeret af Martin Sjøstrand - 24-Maj-2017 kl. 11:45
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 11:47
Men du skal have tak Kampus, for så elegant at understrege min pointe! Clap
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Må vi være fri! Det her er ikke Nordkorea, så tanker og meninger er fri, og skal ikke censureres. Jeg er sikker på selv du kan lære noget af tråden og være bedre rustet til dit næste TV køb.



Sådan BURDE det være, men det er jo netop det man IKKE gør, altså bliver bedre rustet, netop fordi der er disse faktaresistente tåber, der ikke bidrager konstruktivt, men netop forplumrer hele lortet, fordi at DE kun kan se deres eget tv som værende det 7 vidunder.... på trods af at alle fagfolk, alle tests, alle målinger... ALT peger på at der er kommet en ny teknologi der i det samlede hele, gør at vi har bedre tv på markedet i dag.

Så har du ikke lært noget. Der er INGEN skærm teknologi der er perfekt til alt. Tråden viser netop at man ikke skal stole blindt på tests.


Du understreger på så glimrende vis modpartens anke, ved hverken at læse hvad der bliver skrevet eller prøve at forstå.

Imponerende.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 12:00
.

Redigeret af Mefisto - 24-Maj-2017 kl. 14:08
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Men du skal have tak Kampus, for så elegant at understrege min pointe! Clap

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Må vi være fri! Det her er ikke Nordkorea, så tanker og meninger er fri, og skal ikke censureres. Jeg er sikker på selv du kan lære noget af tråden og være bedre rustet til dit næste TV køb.



Sådan BURDE det være, men det er jo netop det man IKKE gør, altså bliver bedre rustet, netop fordi der er disse faktaresistente tåber, der ikke bidrager konstruktivt, men netop forplumrer hele lortet, fordi at DE kun kan se deres eget tv som værende det 7 vidunder.... på trods af at alle fagfolk, alle tests, alle målinger... ALT peger på at der er kommet en ny teknologi der i det samlede hele, gør at vi har bedre tv på markedet i dag.

Så har du ikke lært noget. Der er INGEN skærm teknologi der er perfekt til alt. Tråden viser netop at man ikke skal stole blindt på tests.


Du understreger på så glimrende vis modpartens anke, ved hverken at læse hvad der bliver skrevet eller prøve at forstå.

Imponerende.

Din tolkning
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Din tolkning

Nej for hulan... det er jo ikke hans tolkning... der er ikke noget at tolke på!!! Du læser ikke hvad jeg skriver. Du konkluderer bare at jeg mener at OLED er overlegent på alle punkter, og det skrev jeg ikke. ERGO skrev du noget forkert. Det kan da for helvede ikke tolkes!

DERFOR er folk som dig med til at skabe en elendig debat herinde!Angry


Redigeret af Martin Sjøstrand - 24-Maj-2017 kl. 12:33
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Din tolkning


Nej for hulan... det er jo ikke hans tolkning... der er ikke noget at tolke på!!! Du læser ikke hvad jeg skriver. Du konkluderer bare at jeg mener at OLED er overlegent på alle punkter, og det skrev jeg ikke. ERGO skrev du noget forkert. Det kan da for helvede ikke tolkes!

DERFOR er folk som dig med til at skabe en elendig debat herinde!Angry


At jeg understreger modpartens argument. Nej for hede hule helvede, det gør jeg netop ikke. Lad være med at lægge ord i munden på mig.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 12:46
Thumbs Down
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


At jeg understreger modpartens argument. Nej for hede hule helvede, det gør jeg netop ikke. Lad være med at lægge ord i munden på mig.
Jeg er chokeret... Shocked

....Det var jo netop det du gjorde, da du ikke læste hvad jeg skrev, men netop læste hvad du selv gerne ville læse.

I er jo nogen der i bedste fald ikke magter at forstå, og forholde jer til fakta... i værste fald lyver. Either way, så er intet af det synderligt gavnligt for det her forum
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Thumbs Down
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


At jeg understreger modpartens argument. Nej for hede hule helvede, det gør jeg netop ikke. Lad være med at lægge ord i munden på mig.

Jeg er chokeret... Shocked

....Det var jo netop det du gjorde, da du ikke læste hvad jeg skrev, men netop læste hvad du selv gerne ville læse.

I er jo nogen der i bedste fald ikke magter at forstå, og forholde jer til fakta... i værste fald lyver. Either way, så er intet af det synderligt gavnligt for det her forum

Sagde manden der i den grad er manipulerende. Din slags hører da slet ikke hjemme på et forum I rest my case.
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 13:49
Haha Kampus, du er fanme sjov, der er ingen sammenhæng i det du skriver, det er som om du er på en anden planet :D De prøver men du er helt resistent overfor at forstå dansk :D
Get HIFI or die trying c",
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3536373839 43>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu