recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tak yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tak yousee

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tak yousee
    Sendt: 18-Maj-2017 kl. 18:59
Rigtig fin oplevelse med den nye tv boks
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:19
Jep, jeg er nu også godt tilfreds med min.

Mvh. Jørgensen
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:20
Kan kun give jer ret min fungere også super.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:23
Har overvejet om jeg skulle anskaffe mig sådan en. En ting er dog om det bare er en ekstra fjernbetjening på bordet? eller kan man bruge yousee fjernbetjeningen til fjernsynet?
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:27
Min fjernbetjening er kodet til og tænde fjernsyn så jeg bruger kun boksens fjernbetjening.
Dog skal der trykkes på 2 knapper en til og tænde boksen og en til tv'et.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Min fjernbetjening er kodet til og tænde fjernsyn så jeg bruger kun boksens fjernbetjening.
Dog skal der trykkes på 2 knapper en til og tænde boksen og en til tv'et.

Har du prøvet under indstillinger/skærm at aktivere HDMI-CEC ? Mit TV tænder automatisk
når jeg tænder for boksen
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:42
Nej det har jeg ikke.
Kan så godt lide at den går over på tv'et og bruger lyd op ned fra tv'et.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Nej det har jeg ikke.
Kan så godt lide at den går over på tv'et og bruger lyd op ned fra tv'et.

ja...men det gør min også! Fjernbetjeningen er kodet til at betjene mit sony tv
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af perf perf skrev:

Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Min fjernbetjening er kodet til og tænde fjernsyn så jeg bruger kun boksens fjernbetjening.
Dog skal der trykkes på 2 knapper en til og tænde boksen og en til tv'et.


Har du prøvet under indstillinger/skærm at aktivere HDMI-CEC ? Mit TV tænder automatisk
når jeg tænder for boksen


Har lige slået HDMI cec til det virker så kun når jeg slukker!
Ikke når jeg tænder.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Oprindeligt skrevet af perf perf skrev:

Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Min fjernbetjening er kodet til og tænde fjernsyn så jeg bruger kun boksens fjernbetjening.
Dog skal der trykkes på 2 knapper en til og tænde boksen og en til tv'et.


Har du prøvet under indstillinger/skærm at aktivere HDMI-CEC ? Mit TV tænder automatisk
når jeg tænder for boksen


Har lige slået HDMI cec til det virker så kun når jeg slukker!
Ikke når jeg tænder.


Nå skulle lige ind på tv'et og aktivere den indgang jeg bruger til boksen. Nu tænder og slukker det via en knap og den bruger lyd op ned på tv'et.
Takker for oplysningen.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 22:04
super
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 22:36
Det kan godt være det blot er lidt indbildning....men jeg synes den
har bedre lyd...dvs. ikke så meget 'utydelig mumleri' .--nå, må se om
det indtryk holder, har døjet lidt med dialog som var svær at høre
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu