recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smartphone integration i gammel Skoda Citigo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smartphone integration i gammel Skoda Citigo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smartphone integration i gammel Skoda Citigo
    Sendt: 18-Maj-2017 kl. 19:03
Jeg har en Skoda Citigo fra 2014, og er noget misundelig på den nye Skoda Citigos smartphone integration, hvor det er muligt at købe holder med strøm, og overføre lyd via bluetooth.

Hvordan får jeg lavet den bedst mulige smartphone integration i min gamle Skoda Citigo?

Mit eget bedste bud er at købe følgende:
- Armen til GPS’en
- Brodit holder
- Denne adapter http://nickgmadsen.mono.net/model-1
- Bluetooth FM- transmitter

Er der noget jeg kan gøre endnu bedre?
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2017 kl. 19:09
Hvis du har AUX-indgang kan denne her bruges:


Den mister godt nok en tone ind i mellem, specielt i starten, men det er godt nok en simpel installation.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu