recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S. Kodi android adspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S. Kodi android adspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S. Kodi android adspiller
    Sendt: 25-Maj-2017 kl. 11:17
X96 Installeret med Android 6.0 og Kodi app.

Afspiller alverdens formater også 4K. Den skulle også understøtte HDR 10.

Den er kun lige prøvet, men jeg er ikke gode venner med Android systemer, så derfor sælger jeg den igen.

Pris kr. 400
 
Den befinder sig i Hillerød 

OBS. den kommer med tysk strømstik, så man skal lige bruge en konverter.
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 15:43
du kan jo installere libreelec  på den, så behøver du ikke at sælge den. så har den kun kodi og intet andet. 
 
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 16:06
Hej Random Hero

Har du et link til en guide til hvordan det kan gøres ?
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 20:09
Hvor har du købt den? Og er der kvittering med?
Er der noget særligt ved denne x96 da jeg finder den til noget lavere priser forskellige steder på nettet.
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 21:19
Jeg har selv købt den brugt af en der havde købt to og skulle kun bruge en. Nej der er ikke noget specielt ved denne. Har set de andre på nettet, men så kommer der nok told, fragt og moms ovenpå. Jeg er dog åbent for at give et lille afslag, hvis det skulle være
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Hej Random Hero

Har du et link til en guide til hvordan det kan gøres ?

jeg har ikke men google har. tjek første link, tror du kan få hjælp der ellers på div. forums. 

Jeg har selv en Venz V10 pro, som også kørte android. den kører nu rent libreelec Tongue
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 10:34
jeg har sendt dig en pb
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 12:07
Aftale lavet med Flarup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu