recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad: Findes smart måde at slette mails?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad: Findes smart måde at slette mails?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad: Findes smart måde at slette mails?
    Sendt: 26-Maj-2017 kl. 17:40
Er det ikke en smarterer måde at slettte mails på iPad end at markere dem en efter en?

Jeg mindes at jeg på Windows pc kunne søge efter en bestemt afsender, og herefter slette alle; eller i hvert fald mange på en gang.

Er noget lign. eller smartere muligt på iPad?

Jeg er ikke interessert i at slette alle mails, så sletning af konto er ikke en mulighed.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 17:58
Du "hiver ned" på skærmen, så får du mulighed for at søge efter afsender, ord eller lign.
Tryk redigere, og vælg alle.
Tryk slet
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Du "hiver ned" på skærmen, så får du mulighed for at søge efter afsender, ord eller lign.
Tryk redigere, og vælg alle.
Tryk slet


Hmm... Den mulighed kan jeg ikke komme frem til.

Har søgt, og fundet mails fra en afsender.

Trykker jeg nu på rediger får jeg ingen anden mulighed end annuller. Markerer jeg en mail kommer mulighederne Marker, flyt og Slet også frem.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 18:37
Redigér -> markér alle -> slet
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 18:46
Hvis jeg vælger marker (alle) i toppen af skærmen, får jeg mulighed for at sætte flag ved, eller marker som læst. Jeg ønsker ikke at slette alle mails.

Jeg ønsker at søge efter afsender (f. eks. recordere.dk forum). Jeg ønsker derefter at slette alle de mails fra den afsender, uden at skulle trykke en gang ved alle mail, og derefter vælge slet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 18:59
Kan du ikke...

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Kan du ikke...

Klaus


Æv...

Så jeg skal søge efter afsender og så markere dem én efter én?

Det bliver en lang og slidsom affære.

Jeg må heller logge på en windows maskine, hvis muligheden nævnt i 1. indlæg stadig er til stede.

Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 23:40
Jo, du skal gøre som skrevet.
Er det ikke standard app til mail du bruger?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 07:13
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Jo, du skal gøre som skrevet.
Er det ikke standard app til mail du bruger?


Det vil jeg tro. Har blot tilføjet min outlook konto.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 09:15
enten husker jeg forkert ellers har de fjernet muligheden.
Har lige selv testet og man kan ikke slette dem på en gang.

Beklager min fejlinformation.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 11:07
Når jeg har søgt på en afsender i Mail, får jeg muligheden for at markere i en lille cirkel til venstre for hver mail, og derefter slette alle på én gang.
Venlig hilsen
KB
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Når jeg har søgt på en afsender i Mail, får jeg muligheden for at markere i en lille cirkel til venstre for hver mail, og derefter slette alle på én gang.


Den mulighed har jeg også, men der skal stadig trykkes ud for hver mail. Det tager lidt lang tid når der er over 28000 mails; og det er bare de ulæste.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu