recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips tv uden optisk lydudgang og Sonos playbar?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips tv uden optisk lydudgang og Sonos playbar?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 14:13
Playbar kan kodes til ens egen fjernbetjening med volumen op/ned, men mit Philips fjernsyn skrev sådan en dejlig besked om at funktionen ikke var tilgængelig hver gang man skruede op/ned for lyden. Fordi de interne højtalere er koblet fra når mange bruger det digitale​ output.

IMO er det tåbeligt at Sonos ikke har HDMI men Toslink.

Redigeret af Jonas_R - 29-Maj-2017 kl. 14:15
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Så bliver det sku ikke meget film idag :( Må se om Expert (eneste forretning i assens) har noget ligende, så dog ikke ud som om de har coaxial kabler :( 

Tak for hjælpen :D 

Fandt i en løsning ?
Som digital coax kabel kan du sagtens bruge et almindeligt phono kabel
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Så ville det have stået i manualen...

M.v.h.

Jeg har en billig DVD afspiller hvor digital out, både den optiske og elektriske er variabel, det står bare ingen steder.


Redigeret af Musictome - 31-Maj-2017 kl. 15:59
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 16:24
Og?

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Og?

M.v.h.

Så er det ikke altid det står i manualen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 00:55
Jeg har endnu til gode, at opleve et TV, som kan det.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 02:36
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg har endnu til gode, at opleve et TV, som kan det.

M.v.h.

Og?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 07:08
Oprindeligt skrevet af Musictome Musictome skrev:

Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Så bliver det sku ikke meget film idag :( Må se om Expert (eneste forretning i assens) har noget ligende, så dog ikke ud som om de har coaxial kabler :( 

Tak for hjælpen :D 


Fandt i en løsning ?
Som digital coax kabel kan du sagtens bruge et almindeligt phono kabel

Det er altid godt med en tilbagemelding.

Spiller det? Og hvordan?
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 11:28
Beklager jeg ikke har fået skrevet :) Har lige siddet med eksamen.

Svigerforældrene fik købt den rigtige boks med analog ind og digital ud :D Og det spiller! :D Tak for hjælpen alle sammen.

Skal derhjem fredag så må jeg lige tjekke med fjernbetjeningen om det funker ;D 

Mufti: Nu vidste jeg ikke så meget om det til at begynde med, så det var faktisk expert jeg fik hjælp fra før jeg spurgte herinde. Jeg har ikke forvirret dem, de har nok bare ikke helt haft den viden jeg har fået herinde :) 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 20:41
Fedt det lykkedes.

Jeg forstår stadig ikke hvordan Expert kan have ansvaret for en adapter købt i Bilka.



Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 20:37
Adapteren blev købt i expert ikke i Bilka

Nogen der ved hvordan man gør sådan at man kan bruge fjernbetjeningen fra tv til volumen på sonos?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 20:59
Det tvivler jeg på at man kan...

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu