recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone vs stengulv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone vs stengulv?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Og med en selvrisiko på 1100,- kan det næsten ikke svare sig at bruge forsikringen.

Jo flere skader du anmelder, jo sværere er det at forhandle sig til en bedre pris og vilkår.


Det kommer vel an på betingelserne i forsikringen.

Jeg havde i sin tid ingen selvrisiko på bilerne og ved skade steg prisen ikke.


Hvor mange skader havde du?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Og med en selvrisiko på 1100,- kan det næsten ikke svare sig at bruge forsikringen.

Jo flere skader du anmelder, jo sværere er det at forhandle sig til en bedre pris og vilkår.


Det kan sagtens svare sig at anvende den. Nu er det vores forsikring du hentyder til og vi har anvendt den med fordel tre gange. To gange på en mobil og en gang på en bærbar PC.


Jeg tror du misforstår.

Hvis en reparation af telefon koster under 1100 betaler man jo selv. En Iphone 6 skærm koster under 1000 at fikse.

Hvis reparationen koster lidt mere en 1100 skal man overveje om et par hundrede kroner i erstatning er besværet værd. Dels bruger man tid. Og så optræder det som en skade. Så hvis du vil skifte selskab står du dårligt i forhandling. Jeg har ved flere lejligheder fået bedre dækning og rabat i forhandling.

Hvis man ikke gider det, kan du have ret i at det kan betale sig.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Og med en selvrisiko på 1100,- kan det næsten ikke svare sig at bruge forsikringen.

Jo flere skader du anmelder, jo sværere er det at forhandle sig til en bedre pris og vilkår.


Det kommer vel an på betingelserne i forsikringen.

Jeg havde i sin tid ingen selvrisiko på bilerne og ved skade steg prisen ikke.


Hvor mange skader havde du?


Jeg havde ingen skader, men min hustru havde 2.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 14:37
Med for mange skader bliver din forsikring sagt op.

De kan nemlig ikke lide at tabe penge.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Med for mange skader bliver din forsikring sagt op.

De kan nemlig ikke lide at tabe penge.

Det er der vel ingen der kan lide. Men en forsikring fungerer vel ved at mange indbetaler penge og færre får penge udbetalt.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 15:03
Det er vi slet ikke uenige i.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu