recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billeder på iPhone bliver ikke importeret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billeder på iPhone bliver ikke importeret

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billeder på iPhone bliver ikke importeret
    Sendt: 27-Maj-2017 kl. 21:33
Hej

Jeg har et problem min kærestes iPhone 5S. 

Når jeg sætter den til min Mac og åbner Fotos vil den gerne importerer de nyeste billeder. Problemet er bare, at det ikke er alle billeder den vil importerer. Jeg kan se på tlf. at der måske ligger små 100 billeder siden sidst der blev lagt billeder ind, men Fotos viser kun 19 nye billeder.

Hvorfor det, og hvad er løsningen på det?

På forhånd tak.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 21:48
Har du kigget i alle muligheder i menuen til venstre? Mac fordeler selv billederne efter mange forskellige kriterier.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har du kigget i alle muligheder i menuen til venstre? Mac fordeler selv billederne efter mange forskellige kriterier.

Jeg plejer at gå ind på tlf. og så finder den ud af hvilke nye billeder der ikke er importeret. Det gør den stadigvæk, problemet er bare at den kun finder 19. 

Når jeg kigger i foto på tlf. er der små 100 nye billeder. Fotos på Mac ser af en eller anden årsag ikke alle de nye billeder.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 22:01
Slettet! Så ikke, at du ikke bruger Windows-computer. Beklager

Redigeret af mnielsen - 27-Maj-2017 kl. 22:03
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 22:05
Prøv al klikke på menupunkterne på Mac et for et, og se om ikke du finder de mgl billeder.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2017 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Prøv al klikke på menupunkterne på Mac et for et, og se om ikke du finder de mgl billeder.
Der finder jeg nogle, men ikke alle.

Jeg kan overfører dem via Airdrop, men det var federe hvis jeg kunne få Fotos til det.


Redigeret af Basknudsen - 27-Maj-2017 kl. 23:31
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu