recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2 stk Dali suite 2.8 silver fronts
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2 stk Dali suite 2.8 silver fronts

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
K-Lund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2016
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K-Lund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2 stk Dali suite 2.8 silver fronts
    Sendt: 23-September-2017 kl. 13:35
helt iorden:)
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 12:42
De er næsten ved at være solgt til Flarup. Hvis han, imod forventning, springer fra skal jeg nok skrive her inde igen
Til top
K-Lund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2016
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K-Lund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 12:38
er de solgt?
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 16:55
Jeg vil gerne købe dem se SMS 😀
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 19:24
Og atter en gang: de er stadig til salg. Vi kan også bytte med en apple tv 4k 32 gb hvis det er.
Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 14:22
Helt ok :-)
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 13:40
Nej det har jeg ikke.
Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 12:09
Du har ikke skiftet mening mht. mit bud på 1000? Jeg skal trods alt køre helt fra Thisted for at hente dem
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 11:30
jeg køber dem, hvis jeg kan få overtalt konen :)
Nagash, hvilken receiver har du ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 11:30
Ja det geografiske aspekt begrænser selvfølgelig lidt, men besværet i at sende så store højtalere vs. hvad jeg kan få for dem sammen med risikoen for at de tager skader under transporten, gør det ikke aktuelt for mig at sende dem.

 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 11:14
"Skal afhentes i Århus, sender ikke."

Kunne være een af årsagerne.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 02:27
Jeg forstår simpelthen ikke du ikke kan sælge dem til 1500kr. Det er rent røverkøb. Jeg har selv et sæt i min stue og de lyder skide lækre :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu