recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DJI Phantom2 + gimbal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DJI Phantom2 + gimbal

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DJI Phantom2 + gimbal
    Sendt: 28-Maj-2017 kl. 10:02
Sælger 1 stk DJI Phantom 2 inkl. monteret gopro hero gimbal (Zenmuse H3-3D).

Medfølger:

Phantom fjernbetjening
8 propeller - dvs. 4 ekstra, to af hver slags
Org DJI papkasse
Phantom Batteri
Batterioplader
DJI værktøj til montering/afmontering af dele.

Der er ikke en manual med da jeg brugte en online manual, der er dog et lille cheat sheet på remoten.

Den har én defekt, nemlig det stik som giver strøm fra Phantom batteri til gopro kamera under flyvning er knækket (de er meget skrøbelige, og jeg har stadig stikket). Gimbalen virker stadig som den skal og det gør Phantomen også. Det eneste det har indflydelse på er at dit kamera ikke kan lade/trække strøm mens der flyves. Man kan relativ nemt selv udskifte det.

Befinder sig i Århus N, og skal afhentes skønt original kasse medfølger. Den kan nemlig ikke pakkes ned i den med gimbal på så forsendelse er ikke nemt.

Billeder: http://imgur.com/a/1nPqI

HBO 1800 kr for det hele.
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 10:21
op
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 10:41
kan gimbal Bruges seperat til et Gopro 5 ?
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 10:43
jeg ved ikke om den virker til gopro 5. Jeg har selv brugt den med gopro3 og har set på nettet at man kan få den til at virke med gopro4. Tænker, men ved det ikke, at der kræves en anden gimbal for at bruge gopro5. det eller gimbalen skal moddes.
Til top
BX5 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BX5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 19:37
Har den været i ulykke, siden stikket er knækket?

Og hvis stikket virkede, er det så kun GoPro'et der kan trække strøm fra DJI'en, ikke omvendt? Jeg spørger måske dumt, men de erfaringer jeg har haft med droner, er at de ikke har holdt meget mere end 10 minutter på en ladning, så det ville virke fjollet, hvis et kamera, yderligere skulle bruge af den sparsomme strøm. Det ville give mere mening, hvis det var omvendt :) 

Jeg er måske interesseret, da jeg kun har haft helt små droner, dog stadig professionel med gyro og andet sjovt.
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 19:58
Nej den har aldrig været i et crash. Kablet knækkede under transport, de er ret skrøbelige den slags kabler.

Det er kun gopro som trækker strøm fra drone batteriet, derfor betyder det kabel egentlig heller ikke noget da et gopro har okay med batteritid selv.

Et DJI phantom batteri giver omkring 25 min faktisk flyvetid, præcist hvor lang tid du får kommer især an på vejr forholdene (flyver du mod vinden bruger du mere strøm etc) og om du har meget ekstra udstyr på dronen som bruger strøm fra batteriet. Gimbal'en bruger f.eks. strøm fra batteriet for at kunne stabilisere gopro kameraet (men tro mig det er det værd!), men den bruger ikke ret meget.   bare skriv hvis der andet du vil vide.
Til top
BX5 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BX5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2017 kl. 20:02
Super, tak for info.
Jeg har sendt dig en besked :)
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 12:20
Op!

Har tilføjet 4 billeder (se link i org opslag) jeg har taget med dronen og mit gopro 3 kamera, bare til inspiration så en af jer køber dronen!

Redigeret af Voodoodolphins - 05-Juni-2017 kl. 12:21
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2017 kl. 21:56
Stadig til salg!
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2017 kl. 07:15
Har du et link til din gimbal?
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2017 kl. 07:29
ja selvfølgelig, det er en Zenmuse H3-3D: http://www.dji.com/zenmuse-h3-3d
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 20:59
stadig til salg
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu