recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Audio Pro B5 sub (hvid)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Audio Pro B5 sub (hvid)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Audio Pro B5 sub (hvid)
    Sendt: 29-Maj-2017 kl. 17:51
Jeg har skiftet mine Beolab 8000 ud og har derved fået min sub i overskud. Der er tale om et 6.5" aktiv sub med 200 W forstærker i højglans hvid. Finishen er næsten som ny uden skrammer og selve højttalerens funktion har der ikke været noget at udsætte på siden den blev købt for 6-7 år siden (husker ikke dato - det var et walk-in køb hos et butik på Østerbrogade).

Der er indgang for enten sub (line-in) eller forstærkede H/V højttaler-signaler. Der er ikke trigger-indgang, men auto/on omskifter. Justering af crossover og gain. Måler 33x28x34 cm (HxBxD) inkl. fødder.

Jeg har ikke så meget styr på hvad den kunne være værd, men mon ikke 400 kr. er en fair pris? Jeg sender den helst ikke, så jeg ser helst at den afhentes i Glostrup.




Redigeret af Torben Rasmussen - 02-Juni-2017 kl. 17:57
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jinxx-KBH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2017
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jinxx-KBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 06:51
Hej Torben.

Jeg vil godt give 300 Kr. for din sub og er selv fra Glostrup, så kan hente forholdsvis hurtigt og nemt :)

Hvis du syntes det er for lavt må du undskylde mit skambud :)

Mvh
Peter
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 08:27
Vi kunne godt mødes på halvvejen, dvs. 350 kr. Prisen er sat så lav, at kommer den meget længere ned, så sætter jeg den hellere i et skur/skab/loft et sted og venter på at nogen vil have den forærende i stedet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jinxx-KBH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2017
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jinxx-KBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 08:54
Jamen lad os sige det, hvornår passer det dig at jeg kigger forbi? Du kan evt. smide mig en sms på 21 36 26 65 så kan vi tage den derfra? :)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 17:57
Solgt
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu