recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet udbyder med passiv periode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet udbyder med passiv periode

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
AndreasMM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Maj-2017
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasMM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 11:13
Hvor er det henne? HAS dækker nogle sommerhusområder i Nordjylland. Man kan ikke gøres helt passiv, men kan nedsættes til en bero-hastighed på 1/0,5 Mbit til 49,- om måneden. Op- og nedgraderinger kan gøres fra dag til dag.

Det er via coax og eks. 50/25 Mbit koster 169,- pr. måned. Der skal dog påregnes 25,- om måneden, hvis man ikke har TV. Ellers kunne der måske være en anden antenneforening, der leverer eget bredbånd, der kunne have en lignende løsning?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 18:19
Det er Vestsjælland og jeg har stadig ikke kunnet finde en løsning. I sidste ende blir nok bare en ny boks til DR.
Desværre -
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 21:32
Det tror jeg også er det der fungerer bedst.

Hvis man gerne vil have lidt ekstra kanaler har boxer et sommerhus abonnement. Lidt ala det der blev efterspurgt med internet.

Redigeret af Mufti - 07-Juni-2017 kl. 21:34
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu