recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 75" Philips Tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 75" Philips Tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 75" Philips Tv
    Sendt: 30-Maj-2017 kl. 14:49

Philips 75" Ambilight 4K UHD Smart TV 75PUS7101

Hej Alle,

Jeg har besluttet mig at skifte mit Pioneer kuro lx5090 ud,

Og vil også slippe af med projektoren, derfor tænkte jeg at 75" ville være perfekt når vi sidder fra 3.2m afstand.


Jeg har været inde og læse flere anmeldelser og via flatpanels påstar de at deres 59" model kun var med 8-bit og ikke VA LCD Panel.


Men ifølge testen fra avsforum er modellen med 10-bit og VA LCD panel, og deres målinger er også noget bedre end flatpanels.


Hvad mener i om det tv, hvis man sammenligner med de andre i 25000 klassen?

og det skal min være 75", vi er ret vilde med det lysbagved


Tak for jeres Tid

GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2017 kl. 14:57
Når du ikke rigtigt har lyst til at betale for et stort TV, skal du ikke bekymre dig om tekniske detaljer, men derimod kigge på billedet. Kan du leve med det så skal du bare nyde det men forvent ikke et billede som dit 5090. Er sidstnævnte for øvrigt med under monteret eller side monteret højttaler?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2017 kl. 15:09
Ellers kunne LG OLED 65B6V måske være en mulighed, men er bange for det er for lille til jeg så kan smide min projektor ud.

Mit kuro har aldrig haft de højtalere da jeg har de B&W diamond speakers, har dog stadig kassen & Det sidder i et ikke ryger hjem :)


GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 15:29
Det blev et Samsung ue75ks8005 kommer Tirsdag :)
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu