recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vpn og netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vpn og netflix

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vpn og netflix
    Sendt: 30-Maj-2017 kl. 20:33
Hvis jeg anskaffer mig en vpn, vil jeg så kunne se netflix US ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2017 kl. 20:46
Ja, hvis den anden ende af VPN er i USA og ikke er en af dem Netflix kender til.

Her lidt om emnet
https://www.comparitech.com/blog/vpn-privacy/netflix-proxy-error-here-are-6-vpns-that-still-work-in-2016/
men vær opmærksom på at Netflix sandsynligvis også har læst artiklen og dermed "kender", hvem de nu skal blokere for.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 06:38
Netflix er blevet dygtige til at blokere VPN, DNS og andre tricks. Jeg har ikke haft held med at få adgang til USA i mange måneder efterhånden. Til tider virker en løsning nogle dage, og så er den blokeret på ny.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 13:16
glem det, de er for effektive i deres spærring.
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 13:29
Expressvpn virker stadig
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 16:53
Jeg kom igennem med NordVPN for et par uger siden.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 17:49
Express VPN virker stadigvæk, men kun 2-3 server, herunder Washington 1 & 2.
De få gange serverne er blevet blokeret, har de været hurtige til at fixe det igen.

Husk man også i enkelte tilfælde skal sætte sin Router til Google DNS, hvis man altså kører en opsætning via Routeren.
Express VPN har også en app, som fungerer fremragende med Netflix, men igen, husk at serverne som virker hedder Washington 1 & 2
Til top
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 21:35
Jeg har nu prøvet expressvpn. Har prøvet de fleste us servere også dem som er nævnt her i tråden uden hæld. Er der andet som jeg overser
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 11:53
Jeg tror desværre at vi er nødt til at acceptere at det er slut med et pålideligt amerikansk Netflix for danske brugere. Jo, man kan måske få hul igennem via DNS ændring eller VPN i fem minutter. Jeg gider dog ikke bruge al den tid på det. Der er jo ikke meget kiggeri man får ud af det. 

Før der evt. bliver forhandlet nogle globale rettigheder igennem, bliver der nok ikke ændret på de nuværende forhold. Netflix vandt denne runde.

I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu