recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Oppo på tur i London
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Oppo på tur i London

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Oppo på tur i London
    Sendt: 02-Juni-2017 kl. 17:43
Hej

Jeg skal et smut til London om 14 dage og planlægger at købe en Oppo UDP-205 afspiller derover. Nogen gode fif såsom.
Kan jeg forvente at kunne få noget rabat?
Gode ideer til hvordan den bedst overlever flyveturen hjem?
Anbefaling af butik?
EVT. andet jeg absolut BØR se.


Det er i forbindelse med arbejde og jeg flyver med BA, så jeg må slæbe kuffert med.



Redigeret af thxtex - 02-Juni-2017 kl. 17:46
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Hej

Jeg skal et smut til London om 14 dage og planlægger at købe en Oppo UDP-205 afspiller derover. Nogen gode fif såsom.
Kan jeg forvente at kunne få noget rabat?
Gode ideer til hvordan den bedst overlever flyveturen hjem?
Anbefaling af butik?
EVT. andet jeg absolut BØR se.


Det er i forbindelse med arbejde og jeg flyver med BA, så jeg må slæbe kuffert med.

Jeg har købt Oppo flere gange i UK. Omkring rabat, spørg dig frem. Oppo er så fornem til at emballere deres produkter så det skulle ikke give problemer. Selv ville jeg nu nok tage den i kufferten eller om muligt som håndbagage.

Der er millioner ting at se i en af verdens skønneste byer - afhænger af interesserSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 07:19
Hvorfor bestiller du ikke på amazon.uk?

Jeg ved godt der kommer fragt oveni.

Men så slipper du for bøvlet og kan nyde London i stedet for at fare rundt.

Alternativt kan du bestille den til en addresse i London. Det hotel du skal bo på eller det firma du skal besøge. Det Skal selvfølgelig lige aftales først med hotel eller firma.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 07:59
Men hvis man køber den i England, følger der så en dansk netledning med?
Den engelske netledning har jo et andet stik
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 08:52
Så klipper man det engelske klodsede stik af og monterer et nyt dansk i stedet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Så klipper man det engelske klodsede stik af og monterer et nyt dansk i stedet.

Klaus

Hvad med strøm? Kører de også med 230 volt i England? Eller finder apparaturet selv ud af at skifte til den korrekte volt?
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 10:23
@Mufti: Amazon sender ikke Oppo til Danmark - har tjekket. Det virker som om at Oppo har pålagt forhandlere at henvise til lokale forhandlere og ikke sender til andre lande. Nogle små forhandlere sender dog alligevel når man kigge på 'Where to buy' på Oppo's hjemmeside.
Det var en mulighed at bestille den til hotellet. Men som jeg kan se det er der 7 butikker der fører Oppo inden for gå afstand i forhold til hvor jeg skal være. Jeg tænker dog på at skrive en e-mail til butikken og forhøre mig.

@jake51: Min gamle Oppo BDP-105, som jeg købte over nettet fra England havde begge typer ledninger med. Det er en løs 'brødrister ledning' man sætte i.

Redigeret af thxtex - 03-Juni-2017 kl. 10:29
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 10:59
Hvad koster den i UK?

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 11:03
Lige under 12k i forhold til 14,5k her i landet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Hvad med strøm? Kører de også med 230 volt i England? Eller finder apparaturet selv ud af at skifte til den korrekte volt?


I Daniel kørte vi oprindeligt med 220 volt og England med 240 volt.
Så harmoniserede EU det hele til 230, med med så vide tolerancer at både 220 og 240 var idenfor tolerancerne. I dag har vi de fleste steder 230 volt i Danmark.

Apparater som oppo'en har som regel en switchmode strømforsyning, der fungere mellem 95 og 275 volt, ved både 50 og 60 hz. Dermed behøves man kun en model til hele verden.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Men hvis man køber den i England, følger der så en dansk netledning med?


Strømledningen er sgu da det mindste problem at skifte ud.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Men hvis man køber den i England, følger der så en dansk netledning med?


Strømledningen er sgu da det mindste problem at skifte ud.

Lige præcis! Hver gang jeg har købt apparater i UK har der fulgt et kabel med dansk stik med.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu