recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MediaPortal Audio Decoder, TV vs. Video
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MediaPortal Audio Decoder, TV vs. Video

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MediaPortal Audio Decoder, TV vs. Video
    Sendt: 02-Juni-2017 kl. 18:41
Hejsa

I MediaPortal vil jeg gerne differentiere hvordan audio decoderen håndterer TV signal og video afspilling. Jeg vil nemlig gerne have TV signalets audio altid bliver downmixet til stereo, og video signalets audio bliver sendt videre som DD eller DTS eller hvad videoen nu har af lydspor.

Hvordan filen gør jeg det? 

Når jeg sætter LAV audio decoder settings for video bliver de også ændret ovre i TV codecs og vice versa.

Skal jeg bruge to forskellige audio codecs så? Én til TV og én til video? Og i så fald hvilke?

Mvh.
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 11:59
Nå, men installerede AC3filter og bruger så den til TV audio, ser ud til at virke som jeg ville have det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu