recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ville du returnere denne Sonos Play:1?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ville du returnere denne Sonos Play:1?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
xJoshua Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-April-2012
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xJoshua Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ville du returnere denne Sonos Play:1?
    Sendt: 03-Juni-2017 kl. 13:49
Hej alle.
Jeg fik den byttet til en ny med det samme
Det var det rigtige valg :)
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Sonos? Jo, det havde jeg byttet....

M.v.h.

Troll Ouch
Til top
Christoffer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2017
Sted: København
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christoffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 09:50
Jeg ville også bytte den, også selvom jeg selv har pakket min højtaler ind i dette http://www.coloryoursound.com/. Det fungerer meget godt.

/Christoffer

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 09:32
Sonos? Jo, det havde jeg byttet....

M.v.h.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 08:26
Kommer an på hvor den skal bruges.   

Men ellers snak med klubben.      Eneste er de måske beskylder dig for selv at have lavet skaden
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 06:26
Byt den med det samme.

Du skulle have returneret den inden den blev taget i brug.

De plejer at yde en god kundeservice i klubben, så det bør ikke være et problem.
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2013
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 02:42
Havde byttet den med det samme. Det træls og se på. og ved evt salg senere er den mindre værd. Du ikke sippet. Hvis du køber en ny vare skal den være i orden. Resten er deres tab med mindre det er aftalt og prisen er efter det
Til top
xJoshua Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-April-2012
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xJoshua Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 22:56
Hej alle.
Jeg har lige købt en Sonos Play:1 fra HiFiklubben. Jeg ser dog at den er ridset.
Det er svært at se på billedet, men jeg synes det er lidt træls.
Er jeg for sippet eller ville I også have byttet den?






Redigeret af xJoshua - 02-Juni-2017 kl. 22:57
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu