recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med JVC X5000 og Apple TV 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med JVC X5000 og Apple TV 3

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med JVC X5000 og Apple TV 3
    Sendt: 05-Juni-2017 kl. 07:10
Jeg har et underligt problem
Netflix kører nogenlunde på ATV3, dog med dårlig lip sync (kan muligvis løses med nyt kabel)
Men det er helt galt med bevægelser på film lejet i iTunes Store (på ATV3)
Jeg ved ikke om det skyldes at jeg ikke kan slå e-shift fra på projektoren?
Jeg troede at jeg kunne slå e-shift fra efter at have nulstillet projektoren, men det kunne jeg ikke Confused
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
michael1977 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 07:21
Hej Jake51

Tillykke med den nye JVC(formoder den er ny for dig)

Jeg har den selv, og da jeg fik den oplevede jeg ligene adfærd, det var dog på chromecast, hvilket blev løst på ændringer af hz i chromen. 

Jeg har ikke selv apple så ved ikke om det kan ændres i den! Jeg bruger Shield og den spillede fra sekundet jeg smed den I.

Michael
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 07:25
Det er selv om det er 50 eller 60 Hz
På min JVC X35 var det 60 Hz
Det virker heller ikke at sætte ATV3 på Auto
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
michael1977 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 07:48
Ok, så er jeg sku lost, drop apple hop med på shieldenWink, den klare osse HDR 4k fra f.eks NetflixBig smile, og når først alt justeret, står billedet imponerende godt. Jeg har set en kalibreret Z1 og den kan ikke være med da den taber på sortniveauet, dog bedre på HDR, men du kan ikke se forskel på 4K!
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 10:14
Ved du, hvordan man slår e-shift fra?
Kan bare ikke gøre det 
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 10:16
Og hvordan virker det med såkaldt side loading på Nvidia Shield (gerne skåret ud i pap...)
Den har ikke HBO Nordic som standard
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Biojensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Biojensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Ved du, hvordan man slår e-shift fra?
Kan bare ikke gøre det 


Er der ikke en knap på fjernbetjeningen hvor der står MPC ?
Film skal ses i hjemmebiografen :-)

Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 18:13
Jo, men e-shift er altid udtonet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 19:28
hvis du tager din fjernbetjening til din Jvc og trykker på info, så kan du se hvad projektoren viser på lærredet, opløsning og frekvens samt farvedybde og når e-shift er greyed ud, så er jeg overbevist om at projektoren kun kører 1920x1080, men som sagt det kan du se via info knappen

Redigeret af jespermart - 05-Juni-2017 kl. 19:29
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Biojensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Biojensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 20:49
Køre du kilderne igennem en surround reciever som upscalere til 4K?. Hvis ja kan man ikke slå e-shift fra på JVC da projektoren kun kan vises 4K ved brug af e-shift.
Film skal ses i hjemmebiografen :-)

Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 20:53
Det er uden om receiver
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Biojensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Biojensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2017 kl. 21:05
Har testede på min JVC X500 og det er kun ved 4K man ikke kan gøre noget ved e-shift. Har JVC projektoren den nyeste firmware?
Film skal ses i hjemmebiografen :-)

Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu