recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onlime cloud backup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onlime cloud backup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onlime cloud backup
    Sendt: 05-Juni-2017 kl. 21:45
Hej

Jeg er i dag stødt på Onlime cloud backup.

Er der nogle herinde der kender til dem?

Jeg har Crashplan Free nu, men det går langsomt. 


Redigeret af Basknudsen - 05-Juni-2017 kl. 21:49
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2017 kl. 08:27
Via mit forsikrings selskab (Tryg) har jeg Keepit på 3 pc'er med ubegrændset plads til ca. 300 kr om året og det kører rigtig hurtigt. Min backup upload ligger på > 20 Mbit/s.
Til top
nicrophone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juli-2017
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicrophone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2017 kl. 18:32
Som det kan ses i bunden af https://onlime.dk/ er de "Jottacloud Partnere" så det er i virkeligheden nok Jottacloud service man betaler for gennem dem. Prisen kan sammenlignes med Jottacloud hvor du dog betaler per måned istedet.

Min erfaring med Jottacloud er rigtig god, min backup kører generelt fuld hastighed når ikke der er tale om mange små filer (100 Mbit)

Jeg har pt. 6TB backet up, og det koster 57 kr./måned.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 22:32
Jeg har købt abonnement hos dem, det virker rigtigt godt.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Jeg har købt abonnement hos dem, det virker rigtigt godt.
hvor lang tid tog det at restore alle dine data ?
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 09:02
Jeg har kun taget backup, og det gik stærkt nok synes jeg. 
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Jeg har kun taget backup, og det gik stærkt nok synes jeg. 
hvordan ved du så at det virker godt.

En klassisk fejl, folk der kun tester backup funktionen og ikke restore funktionen.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Jeg har kun taget backup, og det gik stærkt nok synes jeg. 
hvordan ved du så at det virker godt.

En klassisk fejl, folk der kun tester backup funktionen og ikke restore funktionen.

Jeg har lige hentet ca. 1 GB og den lå med ca. 21-23 Mbit/s.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu