recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 828 gør numre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo 828 gør numre

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 828 gør numre
    Sendt: 10-Juni-2017 kl. 11:04
Hej med jer

Jeg ville høre om nogen af jer har oplevet numere med jeres Onkyo Surround forstærkere ?

Jeg har modellen der hedder NR828, og er fint tilfreds med den.

Det der sker er 2 ting

Den ene er at den nogen gange dropper og sende signal til Projektoren og før jeg få billede på må jeg have stikket ud og lade den være slukket i 10/15 sec, Jeg bruger her 3 HDMI indgange og Begge udgange

Den anden ting er at nogen gange stå den bare og blinker i HDMI, der kommer billede på, men ingen lyd, ikke engang stereo lyd fra Mediacenteret :/ Dog ikke lige prøve med Analog for at se om det er et digital problem eller udgange, eller hvad pokker den gør, løsning det samme som første problem

Begge problemer har jeg være berørt af ca 5 gange i alt siden jeg fik forstækeren (Ca 4 år siden)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2017 kl. 11:40
Mon ikke det er HDMI board der er ved, at være færdig? Det er et problem på de modeller. Tror der er udvidet garanti på det problem.
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2017 kl. 12:41
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 08:12
Jeg kan godt genkende tilsvarende fra min tidligere 3-4 år gamle Onkyo. Da jeg samtidigt skulle bruge en receiver med 4K var der en god undskyldning for at investere i en ny. Denon denne gang som spiller rigtig fint.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu