recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 6.1 opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

6.1 opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anzelz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anzelz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 6.1 opsætning
    Sendt: 11-Juni-2017 kl. 12:17
Hejsa

Da jeg har en ekstra højttaler i overskud efter opgradering af min center har jeg prøvet at sætte den til som bagkanal. Jeg har en Harman Kardon DPR2005 som er en 7.1 forstærker, men jeg er ikke sikker på om den automatisk ved at der kun er 1 bagkanal? Man kan vælge EX hvor den i nogle tilfælde kan vælge 6 channel. Ellers kører jeg med DTS + PL X fra netlix.

Bør man "bare" kunne sætte en enkelt højttaler til og så ved den det?
Monitor Audio Radius
Front 270
Center 250
Baghøjttalere 180

Harman Kardon DPR 2005
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2017 kl. 17:18
Den ved det ikke "af sig selv". Du skal enten ind imenuen og slå den 6. højttaler til eller også skal du køre auto opsætningen med mikrofonen igen.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2017 kl. 19:00
Og hvis det samme gælder for din receiver, som for en Denon, så skal surround back left udgang bruges. Men det vil stå i din manual.
Som Mefisto skriver, der skal også køres en ny auto opsætning, med målemikrofon.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu