recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 6 i baglås
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 6 i baglås

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 6 i baglås
    Sendt: 14-Juni-2017 kl. 23:29
Jeg har en firma Iphone6 hvor touch delen var defekt . Det resulterede i,at touch´en galloperde derudaf helt uden mål og med . .

Ny skærm , hos uautoriseret - som tilsyneladende virker fint, MEN -

Tlf er i baglås og frosset med meddelelsen: "iPhone er slået fra opret forbindelse til iTunes" .

Når jeg forsøger dette, så vil Itunes have en kvittering - hvortil den svarer :  "computeren kan ikke oprette forbindelse til denne Iphone pga ukendt error 0xe8000015" 

( jeg har kunnet køre 2 opdateringer uden problemer, men det gør heller ingen forskel )

Nogle forslag bortset fra Apple Support ?




Redigeret af Lennon - 14-Juni-2017 kl. 23:31
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2017 kl. 23:40
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 09:05
Spørg evt dem der har skiftet skærmen.

Tænker at andre kunder har oplevet samme problem.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 21:34
Problemet løst
Jeg måtte en tur forbi Apple support ( OK oplevelse) , som dog heller ikke kunne løse problemet .
Der var ingen anden udvej end total reset til fabriksindstilling, og så gendanne min Iphone med sikkerhedskopien fra Icloud . Og min tlf er nu fuldstændig som før mht kontakter,apps osv . Den var forøvrigt gået i baglås INDEN skærmskift . TDC Erhverv anbefalede at få foretaget skærmskift hos uautoriseret (800kr), når nu garantien var udløbet, og en rep/ombytning hos dem koster 2500kr - vil tage ca en uge - og ingen lånetlf i perioden. . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu