recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slå roaming-data til på én APP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slå roaming-data til på én APP

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slå roaming-data til på én APP
    Sendt: 16-Juni-2017 kl. 17:32
Hej

På min Iphone er det muligt at slå roaming til/fra - og det gælder alle APPs. Jeg vil, meget gerne, nøjes med at tillade 1 APP (TomTom) at bruge data, på bilturen rundt i EU. Som jeg ser det, skal jeg slå dem alle fra manuelt - og der er mange. 

Er det ikke muligt at slå alle 'fra' - og derefter, bare, at slå en til?

Er der en APP som kan "gruppere" således at jeg f.eks. har FB, instagram, mails i en "gruppe" som jeg så kan slå til/fra med et enkelt tryk/swipe ?

God sommer Wink
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2017 kl. 18:27
Under Indstillinger -> mobilnetværk kan du vælge de programmer som må bruge mobildata
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2017 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Under Indstillinger -> mobilnetværk kan du vælge de programmer som må bruge mobildata
Ja, det ved jeg - "problemet" er, at jeg skal slå dem alle fra manuel. Jeg ønsker en løsning hvor jeg kan slå alle fra med et swipe og så slå dem til, som jeg ønsker...
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2017 kl. 15:48
Det gøres i Indstillinger -> Mobilnetværk -> Indstillinger til data -> Dataroaming til OFF/ON

I Indstillinger og under hver app slåes det til igen.

Redigeret af Kampus - 17-Juni-2017 kl. 15:51
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 08:59
Køb en billlig GPS til bilen.

Så slipper du for at bruge data på navigation.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 10:17
Man bruger ikke data på navigations app på tlf, da kortene er downloadede
Til top
KennyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 10:22
Det kommer da an på hvilken App og om man vil have trafik info med mulighed for at blive vist uden om kø.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 10:37
Den tid du har brugt på at skrive her kunne du have brugt til at slå alle apps fra i roaming... der er ikke nogen 3. parts apps, som kan rode med så fundamentale indstillinger i telefonen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Den tid du har brugt på at skrive her kunne du have brugt til at slå alle apps fra i roaming... der er ikke nogen 3. parts apps, som kan rode med så fundamentale indstillinger i telefonen.
Big smileBig smileBig smileBig smile
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af KennyJ KennyJ skrev:

Det kommer da an på hvilken App og om man vil have trafik info med mulighed for at blive vist uden om kø.
Jeps - er lige det ... ønsker netop live-traffic info. Ved dog endnu ikke endnu om det bliver TomTom eller Sygic.
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 17:34
Hvorfor ikke bare bruge Here WeGO maps? Det er gratis og fungere godt med offline kort.

Har du ikke data i EU med i dit abb?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 12:17
Offline-kort giver jo stadig ikke nogen advarsel om kø...?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu