recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone mister 10-15% strøm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone mister 10-15% strøm?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone mister 10-15% strøm?
    Sendt: 19-Juni-2017 kl. 13:36
Her på det seneste er min iPhone 6 plus nogen gange gået kold, når der er 10-15% strøm tilbage
Dvs. den kan ikke tændes med tryk på knappen Hjem, og ved tryk på strømtasten vises et billede af strømkabel der skal tilsluttes
Hvad kan jeg gøre?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 13:42
Du kan prøve at gendanne den, det virker nogen gange da fejlen kan relatere sig til den del af OSX som kommunikere med batteriet. Alternativt skal der nyt batteri i den
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 17:58
Når jeg laver en iCloud-sikkerhedskopi kommer mine kontakter ikke med?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 21:53
Jo det skulle jeg mene, men prøv at Google det
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Når jeg laver en iCloud-sikkerhedskopi kommer mine kontakter ikke med?
Hvis det er sat til under iCloud på din mobil, så ja.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 10:55
Batteri færdig
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 15:03
Min søns´s 6ér har også store problemer med batteriet.. ½ time i standby koster typisk 25-30% batteri. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 15:27
Min er fra maj 2016, det kan da ikke passe at batteriet er færdigt
Det har været bedre den sidste uges tid
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 22:13
Min søns er fra november 2015.. Og nej, det burde ikke være sådan. Men hey, det er Apple. De bestemmer.
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 22:16
Har en 6 plus fra sommeren 2015 tror jeg det var, lige da den kom.

For nylig hentede jeg messenger og derefter er strømforbruget gået noget op.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Min søns er fra november 2015.. Og nej, det burde ikke være sådan. Men hey, det er Apple. De bestemmer.

Du kan da bare indlevere den til reperation hvis den er inden for reklamationsperioden. Et så voldsomt tab kan da ikke være andet end en fejl. 
Eller din søn har måske også tabt den og fået smadret glasset? Evt er der brugt en 3. parts reperatør?
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 12:30
Min datter har en 5S som slukker tilfældigt nogle gange ved 40-70 pct. strøm.... den er under et år...

Da vi reklamerede første gang blev vi bedt om at nulstille den, så det gjorde vi - anden gang tog de imod den og sendte ind, blot for at retunere den med besked om at de havde testet den, og ikke kunne finde en fejl, og at hun skulle lade være med at installere apps på den....

Så nu står vi med en telefon som hun ikke bruger fordi hun ingen apps må have på den, og dermed kan vi heller ikke konstatere at den slukker alligevel...

Skide godt med en smartphone man ikke kan have apps på...
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu