recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3

 Besvar Besvar Side  <1234 22>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Flemming.

Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig Embarrassed
Jeg overlevede, at ikke få noget at drikke.Big smile Jeg har altid med i bilen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Flemming.

Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig Embarrassed
Jeg overlevede, at ikke få noget at drikke.Big smile Jeg har altid med i bilen.
Jo, men alligevel, det var for ringe af mig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Flemming.

Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig Embarrassed
Jeg overlevede, at ikke få noget at drikke.Big smile Jeg har altid med i bilen.
Jo, men alligevel, det var for ringe af mig.
Vi kan jo ikke huske det hele.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 20:29
Og en enkelt fra Elgiganten. Jeg forstår altså ikke rigtig, at nogle film, er begyndt at udkomme i sort/hvid. Hvem ser dem egentlig?


Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 20:53
Altså ældre film synes jeg er fine i sort/hvid, og der er altså et eller andet specielt godt - også ved sort/hvide billederSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Altså ældre film synes jeg er fine i sort/hvid, og der er altså et eller andet specielt godt - også ved sort/hvide billederSmile
Ja, jeg kan godt nye ældre film, som er i sort/hvid. Men hvorfor kommer det på nye film?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Altså ældre film synes jeg er fine i sort/hvid, og der er altså et eller andet specielt godt - også ved sort/hvide billederSmile
Ja, jeg kan godt nye ældre film, som er i sort/hvid. Men hvorfor kommer det på nye film?
Jeg har f.eks. en musik BD med Roy Orbison, den er også i sort/hvid. Stemningen her ville slet ikke være den samme i farver.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming K. Jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming K. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 12:12




I de sidste par uger, har postvæsenet afleveret lidt mere end normalt. Det er ældre titler, der manglede i samlingen. Der er både fra Amazon UK, Amazon US, ebay, CDON og facebook. Normalt køber jeg ikke DVD, men K-Pax og The Forgotten er ikke udkommet på Blu-ray, så vidt jeg ved.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Flemming K. Jensen Flemming K. Jensen skrev:





I de sidste par uger, har postvæsenet afleveret lidt mere end normalt. Det er ældre titler, der manglede i samlingen. Der er både fra Amazon UK, Amazon US, ebay, CDON og facebook. Normalt køber jeg ikke DVD, men K-Pax og The Forgotten er ikke udkommet på Blu-ray, så vidt jeg ved.
Det er da en god lille pakke. Altid godt med lidt nyt.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2017 kl. 18:54
 
Dagens høst i Bilka.
 
Kong: Skull Island UHD til 149.- de to andre blå sat ned til 25 kr. pr. stk.
Kender dem ikke rigtig, men tog chancen Smile
 
 
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 12:34
Lidt 4K titler fra UK. Med DK tekst. 468kr for alle 4 film.



Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming K. Jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming K. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 03:26
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

 
Dagens høst i Bilka.
 
Kong: Skull Island UHD til 149.- de to andre blå sat ned til 25 kr. pr. stk.
Kender dem ikke rigtig, men tog chancen Smile
 
 

Godt køb.
Kong: Skull Island UHD får gode anmeldelser. Så den i biffen, men har ikke set den på UHD endnu :-)
Snowden er en Oliver Stone film, så det burde være kvalitet. Den sidste kender jeg heller ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu