recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3

 Besvar Besvar Side  <12345 22>
Forfatter
Besked
Flemming K. Jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming K. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 03:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Lidt 4K titler fra UK. Med DK tekst. 468kr for alle 4 film.




Slet ikke dårlige titler. Glæder mig selv til at få dem købt.
468 for 4 UHD film er faktisk billigt. Ærgeligt at vi ikke har UHD box set her hjemme endnu, men vi kan så glæde os over at UK er med i EU lidt endnu ;-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 19:59
Skønheden og Udyret Live fra Føtex til 99,-

Og min første AURO 3D AUDIO: Inferno fra Bilka til 49,-
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kom der lige sidste sæson af denne serie. Det blev til en lidt underlig levering af den. Den udkom derovre den 13/6, men den 19/6 var den stadig ikke afsendt, så fik jeg skrevet en del frem og tilbage med kundeservice. Men hver gang blev den stadig ikke sendt, og der var ikke nogen, som kunne finde ud af hvorfor. Til sidst fik jeg at vide, jeg kunne slette ordren, og kunne lave en ny, hvor der kunne vælges priority shipping, som de så ville trække fra. og i fredags, blev den endelig afsendt, og er allerede fremme. Det er altså pænt hurtigt. Alt i alt kom jeg af med 236,- Så bliver det ikke meget billigere. Prøvede at lægge serien i kurven og vælge den dyre fragt, og der ville det løbe op i 504,- Ouch.


Lidt opdatering med denne serie. Jeg synes jo selv, at det var rigtig billigt, men det blev lige billigere endnu, da der i den første pris var inkluderet import fee deposit. Og nu får jeg så lige 101 kr tilbage. Så alt i alt, kom jeg kun af med 125 kr, for den sidste sæson af denne serie.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 12:41
Endelig på Blu-ray. Fra CDon.




Mvh
Flemming Larsen
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 16:16
I løbet af sommeren har jeg også fået købt lidt ind.

Først har jeg købt de sæsoner af den underholdende serie How I Met Your Mother, som jeg manglede. Har tidligere købt Sæson 3, 6 og 9 fra Amazon UK og fået den første sæson i gave. Men nu blev sæson 5 og 8 bestilt fra Amazon UK, mens de resterende sæson 2, 4 og 7 blev bestilt fra CDON, da jeg ikke kunne få bekræftet af der er danske undertekster på disse tre sæsoner på den engelske udgave.







Yderligere blev en god, gammel klassiker også bestilt med fra Amazon UK, nemlig The Sound of Music i 50 års jubilæumsudgave, hvor filmen er blevet restaureret på ny. Jeg bestilte Steelbook udgaven og der er danske tekster på filmen, men ikke på bonusmaterialet på disk 2, men det går nu nok da det kun er en times dokumentar, hvor Julie Andrews vender tilbage til Salzburg.

I sidste uge fandt jeg også Planet Earth 2 i Føtex og benyttede mig af deres gode tilbud på den, selvom jeg egentlig havde opgivet at finde den, da jeg var der. Heldigvis lå den i "rodekassen" sammen med en masse andre film på tilbud, så det var måske derfor den ikke allerede var solgt.


Endeligt fandt jeg også her i løbet af sommeren den billigste James Bond film jeg nok nogensinde kommer til at købe. 10 kr. for From Russia with Love, som endda er på Blu-ray er bestemt ikke dårligt. Denne film lå også og rodede rundt blandt en masse andre (men mindre interessante) film i min lokale netto.


Så alt i alt har det været en god sommer Smile

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.






Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

I løbet af sommeren har jeg også fået købt lidt ind.

Først har jeg købt de sæsoner af den underholdende serie How I Met Your Mother, som jeg manglede. Har tidligere købt Sæson 3, 6 og 9 fra Amazon UK og fået den første sæson i gave. Men nu blev sæson 5 og 8 bestilt fra Amazon UK, mens de resterende sæson 2, 4 og 7 blev bestilt fra CDON, da jeg ikke kunne få bekræftet af der er danske undertekster på disse tre sæsoner på den engelske udgave.







Yderligere blev en god, gammel klassiker også bestilt med fra Amazon UK, nemlig The Sound of Music i 50 års jubilæumsudgave, hvor filmen er blevet restaureret på ny. Jeg bestilte Steelbook udgaven og der er danske tekster på filmen, men ikke på bonusmaterialet på disk 2, men det går nu nok da det kun er en times dokumentar, hvor Julie Andrews vender tilbage til Salzburg.

I sidste uge fandt jeg også Planet Earth 2 i Føtex og benyttede mig af deres gode tilbud på den, selvom jeg egentlig havde opgivet at finde den, da jeg var der. Heldigvis lå den i "rodekassen" sammen med en masse andre film på tilbud, så det var måske derfor den ikke allerede var solgt.


Endeligt fandt jeg også her i løbet af sommeren den billigste James Bond film jeg nok nogensinde kommer til at købe. 10 kr. for From Russia with Love, som endda er på Blu-ray er bestemt ikke dårligt. Denne film lå også og rodede rundt blandt en masse andre (men mindre interessante) film i min lokale netto.


Så alt i alt har det været en god sommer Smile


Ah ok, jeg købte så for 5 år siden: "45th Anniversary Edition". "Newly remastered picture and sound". DVD + BD. Minus Julie Andrews goes back to Salzburg, men en hel masse andet ekstra materiale
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.






Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med
Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med
Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Det er også bare en fed film, som bare skal haves i samlingen. Den er nu ret nem at finde.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Den ene film, har været med DK tekst, men ikke den anden. Er bare ikke nem at få fat i mere.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Den ene film, har været med DK tekst, men ikke den anden. Er bare ikke nem at få fat i mere.

Ja , det er nemlig dem. Godt nok underligt at de ikke er kommet med dk-tekst.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med

Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH

Det er også bare en fed film, som bare skal haves i samlingen. Den er nu ret nem at finde.


Tak Flemming! Jeg fik kun en serie med samme titel, da jeg søgte
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu