recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3

 Besvar Besvar Side  <1 23456 22>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH
Den ene film, har været med DK tekst, men ikke den anden. Er bare ikke nem at få fat i mere.

Ja , det er nemlig dem. Godt nok underligt at de ikke er kommet med dk-tekst.
MVH
Den sidste har så været ude på et tidspunkt, som en nordisk udgave. Men hvornår ved jeg ikke lige.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Endelig på Blu-ray. Fra CDon.

Synes ikke jeg kan finde den derinde. Har den jo uden DK tekster, men vil gerne ha den med

Hold da op , den skal jeg også have. Har også den uden dk-tekst. Det var vist en af de første jeg købte.
Jeg mangler også de 2 Clint Eastwood med orangutangen , husker ikke lige titlerne. Men de fås også kun uden dk-tekst
MVH

Det er også bare en fed film, som bare skal haves i samlingen. Den er nu ret nem at finde.


Tak Flemming! Jeg fik kun en serie med samme titel, da jeg søgte
Det var så lidt. Det er da underligt. Kom som den første, når jeg søgte.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2017 kl. 15:22
En enkelt fra US. Med DK tekst.


Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2017 kl. 15:55
3 blå for 30 kr. i min lokale Netto.
 
Derudover havde de: Biler 2, Taken, Annebelle, Kapgang, Spider-Man, Spider-Man 3, The Lego Movie til samme pris
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2017 kl. 15:13
Og en enkelt fra UK. Også med DK tekst.


Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 13:25
Så går det galt for disney igen. Hej. Jeg har lige modtaget Guardians of the Galaxy 2 4K udgave, men 4K er der altså ikke Danske tekster på. På Blu-ray udgaven, er der selvfølgelig ikke Atmos lyd på. Totalt til grin fra Disney. Nu må de sgu snart stoppe.

Redigeret af Flemming Larsen - 07-September-2017 kl. 13:27
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så går det galt for disney igen. Hej. Jeg har lige modtaget Guardians of the Galaxy 2 4K udgave, men 4K er der altså ikke Danske tekster på. På Blu-ray udgaven, er der selvfølgelig ikke Atmos lyd på. Totalt til grin fra Disney. Nu må de sgu snart stoppe.
Jeg brokkede mig til Elgiganten, over at de skrev på deres hjemmeside, at denne har DK tekst, og så alligevel ikke har på 4K udgaven. Det endte ud i, at jeg nu har fået 100kr retur, så priser passer til, hvis jeg havde købt den almindelige BD udgave. Så god service fra Elgiganten.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 19:54
Jeg har forudbestilt de her kommende versioner af Terminator 2 fra Amazon UK til samlet £44.21 (ca. 330 kr.)
De har release d. 30 oktober.
Jeg aner ikke om de er med danske undertekster. Jeg har skrevet til CDON, de kan ikke se om en nordisk udgave er på vej.
Jeg har skrevet til StudioCanal som udgiver dem, de har ikke svaret retur.
Jeg håber på det bedste Smile
 
 


Redigeret af T-1000 - 15-September-2017 kl. 19:56
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Jeg har forudbestilt de her kommende versioner af Terminator 2 fra Amazon UK til samlet £44.21 (ca. 330 kr.)
De har release d. 30 oktober.
Jeg aner ikke om de er med danske undertekster. Jeg har skrevet til CDON, de kan ikke se om en nordisk udgave er på vej.
Jeg har skrevet til StudioCanal som udgiver dem, de har ikke svaret retur.
Jeg håber på det bedste Smile
 
 

Du må meget gerne sige til. Jeg har selv luret lidt på 4K udgaven. Lige Terminator filmene, har der tit været DK tekst på. Både UK og USA. Så håber da.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 20:50
Det skal jeg nok.
Hvordan er det told og moms fra USA hvis det viser sig at US udgaven har DK tekster og UK udgaven ikke har, og jeg bestiller den i stedet ?
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Det skal jeg nok.
Hvordan er det told og moms fra USA hvis det viser sig at US udgaven har DK tekster og UK udgaven ikke har, og jeg bestiller den i stedet ?
Super.
Hvis postvæsenet tager den, så ryger der moms oveni, og så er der deres dummebøde, som vist er på 160kr. Så kan blive en dyr fornøjelse. Det er længe siden, at det er sket for mig, da alle de seneste pakker er sendt over Holland, og det er jo eu.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 22:13
Ok. Tak for info
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu