recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste 40 tommer Sony tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste 40 tommer Sony tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste 40 tommer Sony tv
    Sendt: 20-Juni-2017 kl. 16:27
Jeg skal normalt ikke have hjælp til denne slags, men jeg kan ikke forstå Sonys hjemmeside.

Jeg vil gerne have et 40 tommer tv til soveværelse. Det skal være Sony fordi jeg er godt tilfreds med betjening og holdbarhed, samtidig med at man kan kopiere kanal listen fra det tv jeg har i arbejdsværelset. Så jeg slipper for at skulle sortere kanalerne igen.

Men jeg ønsker det bedste billede i 40 tommer og er ligeglad med smarttv eller wifi.

På Sony's hjemmeside har de R55 og R45 (KDL40R453CBAEP) modellerne. Og hvis jeg kigger i Pricerunner, så findes KDL-40R453B til ca. 5000 kr.

På flatpanels er der dog en bruger, som i juli 2015 kan finde det til 4000 kr.

Er der virkelig ikke kommet nogle nyere 40 tommer tv siden 2015?

Der er massere af modeller på pricerunner som hedder noget med: 40R485, 40R455, 40RE663, 40WE663.

Men hvad dækker de over?

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 17:30
Der er sikkert kommet nyere serier, men som med så mange andre producenter, så ændrer de ofte størrelserne fra år til år. - så det kan meget vel være de ikke længere har nyeste model i 40, men i 42/43" i stedet. X og W serierne kommer først frem når man filtrerer fra 41-50"
Til top
radeck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér radeck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 18:24
hvad med WE660 i 40"
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 22:18
Hvis Sony gør som tidligere, er R-serien deres intro-modeller, mens W-serien har et bedre panel.

Sony WD er en 2016-model, mens Sony WE er en 2017-model.

Her er et link til en Sony-skærm i WE-serien:


Mvh. Jørgensen

Edit:

PS Og kan du leve med sidste års WD-model, har Føtex pt. følgende til knap 2.800,- kr.





Redigeret af Jørgensen - 20-Juni-2017 kl. 22:35
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2017 kl. 10:22
Mange tak for hjælpe Clap

Jeg vil prøve at rende i føtex, der er vel ikke lysår forskel på de 2 modeller?

Den nye skulle have HDR, men man kan jo ikke trylle billedet mange generationer bedre, når skærmen ikke er en top-model.

Bare utroligt at den model ikke komme frem, når man går ind på Sony's hjemmeside og vælger 40 tommer tv. Ouch


Redigeret af Cyberguyen - 21-Juni-2017 kl. 11:25
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu