recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fest musik app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fest musik app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fest musik app
    Sendt: 24-Juni-2017 kl. 19:13
Jeg har normalt brugt en gammel iPad med Spotify til fester. Men det ender altid med at en gæst sletter hele playlisten, eller andre konstant skifter sang, så ingen sange bliver hørt færdige.

Findes der et fest musik app, som kan løse de problemer for mig?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2017 kl. 19:47
https://jukestar.mobi/

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2017 kl. 10:34
Det er smart. Er det rigtigt forstået at værten skal abonnere på Spotify, og gæsterne bruger deres egne mobiler til at vælge sange?
Venlig hilsen
KB
Til top
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2017 kl. 13:34
Jeg har prøvet Jukestar, men her skal gæsterne selv vælge musik på jeres smartphone. Jeg vil hellere de skal op til min iPad for at vælge musik. Det ser ikke ud til det er muligt med Jukestar. 
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 17:36
Jeg bruger Outloud, men det kræver også gæster bruger deres egen telefon.
Til top
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 16:56
Mange tak for tippet om Outloud, det ser ud til at virke rigtig godt Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu