recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Vildt billig laptop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Vildt billig laptop

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Vildt billig laptop
    Sendt: 26-Juni-2017 kl. 21:20
Hej,

Jeg skal bruge en laptop der kan køre Win7 og har minimum 200 GB storage. Og så skal den være afsindigt billig.

Ja, det er vist faktisk samtlige krav.

Er der nogen der har en gammel sag, de vil tæt-på-donere til et godt og meningsfyldt liv som garagepc?
Til top
Nils Tranholm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Oktober-2016
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nils Tranholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 11:19
Prøv og kig på

http://nordvirkit.dk/
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 19:05
Tak for budet, men det er vist lidt mere end jeg har lyst til at betale.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 19:20
Jeg er ikke helt med ... Vil du at folk skal give dig den gratis ?
Et godt bud kunne være at oprette en annonce i gul og gratis   under ønskes gratis .. gives væk osv

Mvh
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 20:03
Mjae, jeg formodede faktisk vi var tæt på. Jeg tænkte der sikkert lå en gammel sag et sted med defekt batteri eller lignende, der blot lå og ventede på, at der var plads på elektronikkirkegården.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 21:48
Jeg har en Lenovo T61, som lider af dette problem 

https://www.youtube.com/watch?v=h3JtokNj_Ho

Jeg har bare aldrig taget mig tiden til at få den fikset. Batteriet virker ikke, men ellers er den ganske pæn.

Den har ligget i skuffen, et sted i 9500 Hobro, i 3 år.


Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2017 kl. 21:56
Det dur ikke rigtig, det trick der. Det er i hvert fald mit indtryk efter at have researchet det grundigt i forbindelse med min gamle iMac, der led af det samme. Jeg er desværre afhængig af display, men tak for tilbudet.

Til top
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 09:52
Kig på dba.dk. Jeg købte for 2 uger siden en Lenovo x-et-eller-andet med win10, og med 250GB for 300 kr. inkl fragt! Den kører fint! Det er da nærmest gratis...

F.eks denne:
http://www.dba.dk/lenovo-t500-p8600-24-ghz/id-1035058838/

Eller denne:
http://www.dba.dk/hp-elitebook-8530p-280-ghz/id-1035092437/

Redigeret af torleif84 - 28-Juni-2017 kl. 09:57
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Mjae, jeg formodede faktisk vi var tæt på. Jeg tænkte der sikkert lå en gammel sag et sted med defekt batteri eller lignende, der blot lå og ventede på, at der var plads på elektronikkirkegården.

Måske har jeg. Men jeg skal lige nå i bund i et par flyttekasser først. Btw.. noter den geografiske placering. 
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 17:31
Jeg har 10 af dem her...mener dog ikke der er mere end 120 gb hd

https://www.refurb.dk/b/hp-compaq-6730b?gclid=CjwKEAjw7J3KBRCxv93Q3KSukXQSJADzFzVSwBuCTd3rtZClQF6XwEUNO2FdbXdvqH4WqUCzA4uPfxoCCy_w_wcB
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 19:53
@torleif

Ja, det er også i det leje vi skal være. De to du linker til er fornuftige bud, omend jeg simpelthen synes de er for dyre i forhold til hvad de er.

Jeg har noget der ligner HP’en, endda core2duo, som jeg ikke kunne forestille mig var meget mere end et par hundrede værd (den er låst til at køre XP - det er derfor jeg skal have en ekstra).

@Kandersen
Oho, geografien er meget tiltalende.


@JesperKBH
Tak for tilbudet, men langt over mit budget og generelt for dyrt (IMO), uagtet at der måske er reklamationsret.

Det kan godt være mit økonomiske kompas er lidt fejljusteret i forhold til 10 år gamle laptops.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 19:55
Linket var blot til modellen, ikke den pris de koster hos mig. Send evt en pb
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu