recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af HIFI i England
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af HIFI i England

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af HIFI i England
    Sendt: 09-Juli-2017 kl. 18:45
ved ikke hvilket grej det drejer sig om, men da jeg købte HT var den bedste pris også i UK, men KT radio matchede prisen, dvs jeg skal ikke sende til UK hvis der sker noget
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2017 kl. 08:21
Det er godt nok mange år siden jeg har købt elektronik hvor strømkabel var fastmonteret. Det er jo bare at købe sådan en her: http://www.av-connection.dk/?PGr=164

Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 23:52
Det er værd at undersøge om producenten har verdens- eller europæisk garanti. Så behøver man ikke sende produktet til England for at få det repareret. Jeg ved at eks. Siemens har en sådan garanti.
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 21:45
Jeg har lige været i London og købe en Oppo UDP-205. Med den følger der både UK og EU strømledning med. Som nævnt bliver det et problem hvis den går i stykker. Det er så den risiko man må opveje kontra besparelse.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Spitfire Spitfire skrev:

Er der noget jeg skal være opmærksom på ved køb af HIFI fra England ?? 


Ja prisen er lavere pga. valuta kursen :-)
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 11:36
Hvis du skal reklamere over et produkt som kræver at det bliver sendt til rep, skal du være klar på at det ikke er helt billigt i forsendelse... Samt at de nok ikke vil dække noget som helst hvis du har klippet i strømledningen.
Til top
Spitfire Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spitfire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 11:22
Kanon takker Smile
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 11:06
De kører 230V, lige som alle andre steder i Europa.

Der sidder et andet stik på strømkabel, men det kan bare klippes af.
Til top
Spitfire Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spitfire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 10:56
Er der noget jeg skal være opmærksom på ved køb af HIFI fra England ?? 

Jeg tænker eks på om de kører med 230v eller 110v ??
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu