recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovox S45
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovox S45

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovox S45
    Sendt: 30-Juni-2017 kl. 17:04
Har kommet til at ligge emnet i det forkerte forum så jeg opretter lige et her istedet for


Hej jeg har sådan et sæt højtalere som desværre er gået tabt grundet vandskade. Min forsikring har så spurgt om jeg kan oplyse om hvad en tilsvarende ny model koster og hvilken model. Jeg må indrømme at jeg ikke har den fjerneste ide om hvilken højtaler der som ny svarer til beovox s45. 

Jeg håber nogen kan hjælpe mig. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2017 kl. 18:48
Underlig forsikring, normalvis får man erstatning, så man kan købe en erstatning for det der er gået tabt. Et hurtigt kig på "den blå" viser at du kan købe tilsvarende højttalere for cirka 1000-1200 kroner.

Der findes ikke noget tilsvarende fra B&O i dag.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2017 kl. 21:15
Jeps totalt mærkeligt, men ikke desto mindre det de vil have.... Jeg skriver nu til dem at man ikke kan finde en tilsvarende model... 

Tsak for hjælpen :)

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu