recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI Switch eller HDMI Splitter til TV/Projektor..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI Switch eller HDMI Splitter til TV/Projektor..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI Switch eller HDMI Splitter til TV/Projektor..
    Sendt: 01-Juli-2017 kl. 12:32
Hej...
 
Mit spørgsmål går på, at jeg har følgende behov:
 
  1. Vores Playstation 4 skal kunne vise billedet enten på Fladskærm eller via Projektor uden at jeg skal ombytte HDMI-stik.
  2. Med tiden kommer der endnu en eller flere enheder som kunne flyttes ligesom ovenstående - i hvert fald en enhed mere.
  3. Kan man få en HDMI splitter, som kan klare flere input fra forskellige enheder eller er det kun fra en enhed (f.eks. PS4 i det her tilfælde)

Jeg er tvivl om de to forskellige enheders forcer og svaqheder og enheden skulle gerne selv kunne registrere hvilket signal der kommer fra hvilken enhed.

Jeg har kigget på følgende - som eksempel:
 
HDMI Switch:
 
HDMI Splitter:
 
Dette er "kun" overvejelser, så hvis I har et andet godt forslag eller evt. salgstilbud - så skriv endelig.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu